Доступність посилання

07 грудня 2016, Київ 20:47
Новини | Події

Суд призначив екс-власнику холдингу «Весті» Гужві заставу понад мільйон гривень


Шевченківський райсуд Києва обрав колишньому власнику медіахолдингу «Весті» Ігорю Гужві запобіжний захід – заставу у розмірі 1 035300 гривень.

Водночас сторона обвинувачення просила суд призначити Гужві заставу у розмірі 17 мільйонів гривень.

Наприкінці липня Ігор Гужва повідомив, що вирішив залишити медіахолдинг «Весті Україна» і продав належну йому частку корпоративних прав у медіахолдингу, а також залишає посаду головного редактора газети «Весті». За повідомленнями, наразі управління медіа-холдингом здійснюватиме рада директорів на чолі з Ольгою Семченко, яка раніше була речником колишнього міністра доходів і зборів Олександра Клименка.

На даний момент до складу холдингу входять телеканал UBR, радіостанція «Весті», щоденна газета «Весті» та сайт vest-ukr.com, а також журнал «Весті. Репортер». Права власності на всі активи медіа-холдингу наразі належать однойменній кіпрській компанії Media Holding Vesti Ukraine.

У травні 2014 року співробітники податкової міліції під час обшуку в офісі компанії «Весті Мас-медіа» виявили в Ігоря Гужви 1,5 мільйона гривень. Державна фіскальна служба від 28 квітня цього року проводить досудове слідство щодо засновника газети «Весті» – ТОВ «Весті Мас-медіа», кінцевим бенефіціаром якого виступає Ігор Гужва. Також повідомляли, що податкова міліція з’ясувала, що видання не сплатило податки на суму понад 17 мільйонів гривень.

Російськомовна газета «Весті» є найбільшою безкоштовною газетою в Україні. Цю газету звинувачують у тому, що вона є інструментом російської пропаганди, займаючись «вибірковим висвітленням фактів із метою маніпуляції громадською думкою», і «фінансується з країни-агресора» та «становить загрозу національній безпеці України». Газета заперечує ці звинувачення.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG