Доступність посилання

logo-print
08 грудня 2016, Київ 02:02
Новини | Міжнародні

США стурбовані рішенням суду Грузії змінити керівництво телеканалу «Руставі-2»


Сполучені Штати висловили глибоку стурбованість рішенням суду в Грухзії від 5 листопада про зміну керівництва на найбільшому в країні незалежному телеканалі «Руставі-2». Про це заявив прес-секретар Держдепартаменту США Джон Кірбі.

«У демократичному суспільстві, критичну думку треба заохочувати, а не замовчувати», – сказав Кірбі.

Водночас представник ОБСЄ з питань свободи ЗМІ Дуня Міятович переконана, що питання редакційного характеру мають вирішувати журналісти, а не судді.

«Редакційні рішення повинні ухвалюватись у ньюзрумах, а не в судових залах», – сказала Міятович і додала, що спроби судів впливати на редакційну політику ЗМІ є «порущенням верховенства права і демократичних засад у суспільстві».

Правозахисна організація Freedom Houseзакликала грузинський уряд «припинити втручання в засоби масової інформації».

Пізно ввечері 5 листопада Тбіліський міський суд постановив усунути від роботи керівників телекомпанії «Руставі-2» на чолі з гендиректором Нікою Гварамією і призначив нових тимчасових керівників Реваза Сакеварішвілі і Давіда Двалі. Гварамія заявив, що збирається оскаржити вердикт.

Раніше 3 листопада, суд повернув бізнесменові Кібарі Халваші 100 відсотків акцій опозиційної телекомпанії «Руставі-2», що належить друзям екс-президента Грузії Михеїла Саакашвілі. Адвокати повідомили про намір оскаржити судовий вердикт в апеляційній інстанції, а опозиція заявила, що не допустить захоплення телебачення бізнесменом, відомим своєю близькістю до влади.

Прем’єр-міністр Грузії Іраклій Гарібашвілі запевняв, що суперечка двох бізнес-угрупувань про приналежність «Руставі-2» ніяк не позначиться на їхній свободі та редакційної незалежності. Прем’єр порадив журналістському колективу «не піддаватися на провокації».

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG