Доступність посилання

11 грудня 2016, Київ 04:44
Новини | Міжнародні

Російські незалежні ЗМІ просять перевірити телефільм НТВ зі звинуваченнями на їхню адресу


Група незалежних регіональних медіакомпаній Росії наполягає, щоб Громадська колегія зі скарг на пресу перевірила відповідність професійним принципам програми телеканалу НТВ «Боржники Держдепу».

Лист, надісланий до колегії 18 березня, підписали керівники компанії «Алтапресс» (Барнаул), газети «Уральский рабочий» (Єкатеринбург), видання «Вечерний Якутск», телекомпанії «ТВ-2» (Томськ). Вони відзначають, що програма НТВ, що вийшла в ефір 4 березня, містить «очевидну брехню» і шкодить їхній ділової репутації.

Автори послання наголошують, що журналістські колективи, які вони представляють, дотримуються незалежної редакційної політики, попри непоодинокі спроби місцевих і федеральних чиновників втрутитися в їхню роботу.

9 березня з заявою на захист ЗМІ, які згадувалися у фільмі НТВ, виступив Союз журналістів Росії. Як відзначають в організації, автори телевізійного «розслідування» спробували довести, нібито кілька регіональних друкованих та електронних ЗМІ перебувають на утриманні зарубіжних антиросійських центрів, працюють під їхнім безпосереднім керівництвом, виконують їхні прямі вказівки.

«При цьому самі обвинувачі діють кричуще непрофесійно, демонструють цілий букет грубих порушень закону та елементарних норм журналістської етики. Якщо очистити вміст «розслідування» від супутнього лушпиння, то виявиться, що головне, у чому звинувачують його героїв, – це власне їхня високопрофесійна діяльність», – наголошують у російському Союзі журналістів.

Заяву медіаспівтовариства з приводу передачі НТВ опублікував на своєму сайті і Альянс незалежних регіональних видавців.

Згадані в передачі НТВ медіакомпанії отримали фінансування з Інвестиційного фонду розвитку засобів масової інформації – некомерційної організації, яка надає кредити для незалежних ЗМІ по всьому світу для капітальних покупок, таких як друкарські верстати або обладнання для мовлення. Ця організація отримує фінансування від фонду «Відкрите суспільство» мільярдера і філантропа Джорджа Сороса, але не має ніякого відношення до уряду США.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG