Доступність посилання

04 грудня 2016, Київ 22:32
Новини | Політика

Проросійський кримськотатарський телеканал починає супутникове мовлення


Новий телеканал кримськотатарською мовою почав мовлення через супутник із анексованого Росією Криму, де підконтрольна Москві влада закрила практично всі незалежні кримськотатарські ЗМІ.

Віце-прем’єр фактичного уряду Криму заявив, що метою телеканалу «Міллет» (у перекладі з кримськотатарської – народ) є протидія «антиросійській пропаганді».

Кримськотатарська спільнота протестувала у серпні, коли був зареєстрований телеканал, називаючи його «кремлівський пропагандистським засобом». Тестове мовлення канал почав у вересні.

Як заявив 1 квітня гендиректор телеканалу Сейран Мамбетов, тепер його програми через російський супутник «Ямал 401» транслюватимуться в Росії, Україні, Центральній Азії й Туреччині.

Як повідомила 30 березня проекту Радіо Свобода «Крим.Реалії» радник голови Мінінформу України у справах Криму Еміне Джеппар, Національна рада з питань телерадіомовлення України перевірить законність трансляції програм телеканалу «Міллет» на територію України.

Рівно рік тому, 1 квітня 2015 року, підтримувана Росією влада Криму закрила кримськотатарський телеканал ATR, а також інші ЗМІ, що входять разом з ATR до єдиного медіахолдингу. Цей крок засудили США, Європейський союз, ОБСЄ, Amnesty International, назвавши його подальшим переслідуванням кримських татар на півострові.

Верховна Рада України офіційно оголосила 20 лютого 2014 року початком тимчасової окупації Криму і Севастополя Росією. 7 жовтня 2015 року президент України Петро Порошенко підписав відповідний закон. Міжнародні організації визнали окупацію і анексію Криму незаконними і засудили дії Росії. Країни Заходу запровадили низку економічних санкцій проти Москви. Росія заперечує окупацію півострова і називає це «відновленням історичної справедливості».

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG