Доступність посилання

11 грудня 2016, Київ 11:56
Новини | Події

Нацрада з телерадіомовлення призначила перевірку через серіал, запідозрений у прихильності до сепаратистів


(©Shutterstock) Ілюстративне фото

(©Shutterstock) Ілюстративне фото

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення повідомила, що призначила позачергову перевірку телеканалу «Україна» через телесеріал, запідозрений у прихильності до сепаратистів.

Як мовиться в повідомленні, цю перевірку призначили у зв’язку з численними зверненнями громадян щодо трансляції каналом 66-ї серії серіалу «Не зарікайся», в якій позитивно зображено бойовиків сепаратистських угруповань на Донбасі.

Директорові юридичного департаменту ТОВ «Телерадіокомпанія «Україна» Олені Водолажко було вручено запрошення на розгляд цього питання на засіданні Національної ради наступного тижня, мовиться в повідомленні.

Крім того, Нацрада звертається до неурядових і медійних організацій та незалежних експертів із проханням надати висновки щодо контексту цієї серії. «Тому колегіальний орган буде ухвалювати рішення, спираючись також і на рекомендації громадськості», – заявили в Нацраді.

20 квітня голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко повідомив, що вважає за потрібне припинити повноваження нинішнього складу Експертної комісії з питань розповсюдження і демонстрування фільмів при Держкіно і призначити новий її склад через «надзвичайний суспільний резонанс» із приводу позитивного рішення експертів комісії щодо серіалу «Не зарікайся», принаймні одна з серій якого викликала обурення громадськості – «яке я поділяю», додав Іллєнко.

На думку деяких критиків, у цій серії підтримувані Росією сепаратисти на частині Донбасу й їхні прихильники змальовані в підкреслено позитивному світлі, тоді як захисники єдності й незалежності України – переважно в негативному.

Водночас на телеканалі висловили «глибоке занепокоєння культурною кризою, на яку поступово перетворюється дискусія щодо обмежень творців у їхньому праві на вираження своїх думок у художніх творах».

Серіал виробляється на замовлення телеканалу «Україна», що фактично належить донецькому олігархові Рінатові Ахметову.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG