Доступність посилання

04 грудня 2016, Київ 22:26
Новини | Міжнародні

У Росії через публікацію про «палац Путіна» звільнене керівництво редакції «РБК» – Reuters


Будівля медіахолдингу «РБК»

Будівля медіахолдингу «РБК»

Керівники редакції російського медіахолдингу «РБК» залишили свої посади під тиском російської влади, повідомляє Reuters із посиланням на свої джерела.

За словами співрозмовника агентства, керівництво «РБК» було відправлено у відставку після публікації статті «Навпроти «палацу Путіна» під Геленджиком розпочнуть вирощувати устриць».

У Кремлі заперечили заяви про причетність до звільнень. Речник президента Володимира Путіна Дмитро Пєсков заявив, що «РБК» – приватний інформаційний холдинг, кадрові питання в якому вирішують керівництво і власники компанії.

13 травня холдинг «РБК» оголосив про відставку керівників редакції – головного редактора газети Максима Солюса, головного редактора інформаційного агентства «РБК» Романа Баданіна і шеф-редактора об’єднаної редакції Єлизавети Осетинської.

Генеральний директор «РБК» Микола Молибог пояснив рішення звільнити співробітників неможливістю «дійти єдиної думки з частини важливих питань».

Слідом за відставкою керівництва значна частина співробітників холдингу також заявила про намір звільнитися з компанії.

Холдинг «РБК», зокрема, його телеканал, був одним із небагатьох російських засобів інформації, який під час висвітлення українсько-російського конфлікту поруч із офіційною позицією Москви надавав можливість для дискусії українській стороні.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG