Доступність посилання

08 грудня 2016, Київ 10:22
Новини | Міжнародні

Захоплення в Росії медіахолдингу РБК є політично мотивованим – «Репортери без кордонів»


Міжнародна недержавна організація «Репортери без кордонів» назвала звільнення в Росії головни редакторів холдингу РБК «важким ударом по незалежній журналістиці». Про це йдеться в заяві міжнародної організації.

13 травня керівництво групи звільнило головного редактора газети РБК Максима Солюса, за ним пішла шеф-редактор холдингу Єлизавета Осетинська і головний редактор інформаційного агентства РБК Роман Баданін. Це сталося після публікації статті «Напроти «палацу Путіна» під Геленджиком розпочнуть вирощувати устриць».

«Доводиться констатувати, що в Росії більше не залишилося місця розслідуванням і репортажам – тому, що лежить в основі якісної журналістики. Широкомасштабна корупція та інші протиправні дії влади перетворилися, вочевидь, на найбільш охоронювані державні таємниці», –наголошують у своїй заяві «Репортери без кордонів».

Раніше в Кремлі спростували заяви про причетність до звільнень. Речник Путіна Дмитро Пєсков заявив, що РБК – приватний інформаційний холдинг, кадрові питання в якому вирішують керівництво і власники компанії.

Холдинг «РБК», зокрема, його телеканал, був одним із небагатьох російських засобів інформації, який під час висвітлення українсько-російського конфлікту поруч із офіційною позицією Москви надавав можливість для дискусії українській стороні.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG