Доступність посилання

07 грудня 2016, Київ 11:15
Новини | Міжнародні

У Казахстані юрист подав позов до спільного з Росією телеканалу за образу казахів


Кадр із запису передачі про «проплачені протести»

Кадр із запису передачі про «проплачені протести»

У Казахстані юрист подав позов до спільного російсько-казахстанського телеканалу «Перший канал – Євразія», звинувативши його в образі казахів.

Як повідомив Радіо Свобода юрист Нурхан Джумабеков, у його позові йдеться про те, що цей контрольований двома державами телеканал «збрехав» у повідомленнях про недавні масові протести по всьому Казахстанові проти приватизації землі, заявивши, що ці протести організувала «п’ята колона» і що учасникам протестів платили за участь, а організатори отримували за кожного учасника суми в перерахунку від 50 до 150 доларів.

У позові, поданому до одного з районних судів найбільшого міста країни Алмати, Нурхан Джумабеков заявляє, що ці повідомлення телеканалу неправдиві й мають на меті дискредитувати казахів. Він також вимагає сплатити йому відшкодування за завдану йому моральну шкоду на суму в перерахунку трохи більш ніж 300 доларів.

Наступний масовий протест проти приватизації земель сільськогосподарського призначення в Казахстані активісти призначили на 21 травня.

Після попередніх таких протестів президент Казахстану Нурсултан Назарбаєв оголосив на початку травня мораторій на набуття чинності поправками до Земельного кодексу, що передбачають уможливити продаж сільськогосподарських земель громадянам країни і збільшити термін оренди цих земель іноземцями з 10 до 25 років.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG