Доступність посилання

11 грудня 2016, Київ 12:25
Новини | Політика

Порошенко засуджує публікацію даних журналістів на «Миротворці»


Петро Порошенко

Петро Порошенко

Президент України Петро Порошенко заявляє, що засуджує публікацію на сайті «Миротворець» даних про чотири тисячі журналістів, які мали акредитацію угруповання «ДНР».

За словами Порошенка, це публікація цих даних була «великою помилкою», і має бути проведене розслідування з цього приводу.

Водночас глава держави закликав журналістів не писати «негативних статей» про Україну і заявив, що деякі російські журналісти зі списку робили «кримінальні речі».

Напередодні публікацію даних журналістів засудили посли країн «Групи семи» (США, Канада, Великобританія, Німеччина, Франція, Італія, Японія). Вони також закликали вилучити ці дані з сайту і утриматися від провокаційних характеристик журналістів.

У відповідь у «Миротворці» заявили, що не публікували персональних даних журналістів, а лише контактні дані, які журналісти самі надавали представникам «ДНР». «На думку фахівців, посли G7 спиралися в своїй заяві на недостовірні джерела інформації та на підставі отриманих від них даних зробили заяву. Також колектив Центру вбачає в цьому спробу окремих осіб і організацій через послів G7 натиснути на «Миротворець» шляхом їх (послів G7) дезінформування і введення в оману щодо кваліфікації опублікованих даних і діяльності Центру «Миротворець», – йдеться в заяві.

У травні сайт «Миротворець», що збирає дані про донбаських і кримських сепаратистів й іноземних громадян, що їх підтримували чи підтримують, оприлюднив список журналістів, які отримували «акредитацію» в угрупованні «ДНР». Ця публікація викликала різку критику за кордоном і серед частини української журналістської спільноти через оприлюднення особистих чи персональних даних журналістів, серед яких були і українські, і іноземні. Зокрема, лунали заяви, що людям із цього списку після публікації погрожували. Прихильники дій сайту, на підтримку яких уже виступав раніше й голова МВС України Арсен Аваков, звертали увагу на значну суспільну значущість цієї публікації.

Після скандалу сайт на якийсь час закривався, та потім поновив роботу і оприлюднив іще один схожий список, цього разу із домашніми адресами журналістів – це був скопійований із сайту МЗС Росії перелік акредитованих при ньому працівників преси.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG