Доступність посилання

10 грудня 2016, Київ 20:26
Новини | Міжнародні

Грузія: апеляційний суд підтвердив вердикт про повернення «Руставі-2» колишнім власникам


Нюзрум телекомпанії «Руставі-2» у Тбілісі

Нюзрум телекомпанії «Руставі-2» у Тбілісі

Апеляційний суд Грузії залишив у силі вердикт Тбіліського міського суду про повернення опозиційної телекомпанії «Руставі-2» колишнім власникам – бізнесмену Кібарі Халваші, а також засновникам телебачення Джарджі Акімідзе і Давиду Двалі.

Генеральний директор «Руставі-2» Ніка Гварамія заявив Радіо Свобода, що рішення апеляційного суду не вплине на роботу телебачення, оскільки, перш за все, справу має розглянути Верховний суд. Крім того, каже він, Конституційний суд розглядає позови про визнання незаконними деяких норм законодавства і якщо вони будуть анульовані, вердикти міського та апеляційного судів втратять юридичну силу.

«У будь-якому випадку, ми працюємо у штатному режимі, а якщо влада спробує забрати телебачення силою, звернемося до громадськості», – зазначив Ніка Гварамія.

5 листопада 2015 року Тбіліський міський суд постановив усунути від роботи керівників телекомпанії «Руставі-2» на чолі з гендиректором Нікою Гварамією і призначив нових тимчасових керівників Реваза Сакеварішвілі і Давіда Двалі. Гварамія заявив, що збирається оскаржити вердикт.

3 листопада суд повернув бізнесменові Кібарі Халваші 100 відсотків акцій опозиційної телекомпанії «Руставі-2», що належить друзям екс-президента Грузії Михеїла Саакашвілі. Адвокати повідомили про намір оскаржити судовий вердикт в апеляційній інстанції, а опозиція заявила, що не допустить захоплення телебачення бізнесменом, відомим своєю близькістю до влади.

Прем’єр-міністр Грузії Іраклій Гарібашвілі запевняв, що суперечка двох бізнес-угрупувань про приналежність «Руставі-2» ніяк не позначиться на їхній свободі та редакційної незалежності. Прем’єр порадив журналістському колективу «не піддаватися на провокації».

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG