Доступність посилання

10 грудня 2016, Київ 20:47
Новини | Міжнародні

В Аргентині оголосили про зупинення мовлення російського каналу RT


Аргентинська влада оголосила про зупинення трансляції каналу новин Росії RT, це рішення набуде чинності протягом 60 днів.

24-годинні випуски новин RT іспанською мовою в Аргентині почали транслювати в жовтні 2014 року з значною помпою, запуск почався спільною телепрограмою за участі президента Росії Володимира Путіна і на той час президента Аргентини Крістіни Кіршнер.

Згода Аргентини на включення RT у державну телевізійну телемережу було першим випадком, що іноземний мовник отримав таку можливість. Канал доступний для понад 80 відсотків населення Аргентини.

Політолог Адріан Салбучi сказав, що причина того, що Аргентина призупиняє мовлення RT, – бажання використати частоти RT для внутрішніх передач. Але він також зазначив, що рішення, ймовірно, відображає більш консервативні нахили нового аргентинського уряду президента Maурісіо Макрі, інавгурація якого відбулася в грудні минулого року.

Крім того, уряд призупиняє мовлення телевізійного каналу Venezuealan, який був запущений попереднім урядом, і запрошує американську телекомпанію CNN запустити відділення в країні.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG