Доступність посилання

logo-print
09 грудня 2016, Київ 04:41
Новини | Події

«Нова газета»: заява прес-центру штабу АТО є брехнею, Полухіна не знімала позицій військових


Редакція російського видання «Нова газета» заявляє, що їхня журналістка Юлія Полухіна не знімала ні вогневі точки, ні позиції українських військових на Донбасі, а звинувачення прес-центру штабу АТО є брехнею.

«Вдень 6 липня біля Донецька йшов важкий бій. Під мінометним обстрілом загинули два українських десантники. Ми впевнені, що це позиція окремих командирів та посадових осіб української армії, які за старою радянською звичкою вважають, що суспільство не може і не повинне знати правду про те, що відбувається в зоні конфлікту…», – йдеться в заяві видання.

«Очевидно, що грубі і необґрунтовані обмеження роботи журналістів, які дотримуються зі свого боку всіх встановлених правил, несумісні з європейським вибором і демократичними реформами, про прихильність яким заявляє вище політичне керівництво України і її народ», – додають у редакції.

«Нова газети» також наголошує, що Юлія Полухіна як «журналіст записувала інтерв’ю з командувачем ВДВ України, який і дозволив їй роботу в передмісті Авдіївки, з нею перебував прес-офіцер ЗСУ».

Раніше сьогодні прес-центр штабу АТО звернувся до СБУ з проханням тимчасово зупинити акредитацію журналістів «Громадського ТБ» Анастасії Станко, Костянтина Реуцького та спеціального кореспондента «Нової газети» Юлії Полухіної. Як повідомили штабі, 6 липня 2016 року в авдіївській промзоні проводили зйомки Станко і Реуцький, з ними також була і Полухіна, яку, як стверджують у штабі, журналісти «Громадського ТБ» представили як свого працівника. У штабі заявили, що згодом журналісти оприлюднили відео з «чітко відзнятими позиціями десантників, що може стати орієнтиром для ворога».

«Громадське ТБ» назвало цю заяву прес-центру АТО непорозумінням і закликало розібратися у ситуації, а також відмовитися від необґрунтованих обвинувачень.Крім того, у редакції «Громадське ТБ» наголосили, що російська журналістка Юлія Полухіна перебувала на позиціях українських військових, «отримавши дозвіл на зйомку у штабі АТО, а також узгодивши свій візит з командуванням».

Заява прес-центру АТО про те, що журналісти «Громадського» представили її як власну співробітницю не відповідає дійсності, наголосили українські медійники.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG