Доступність посилання

11 грудня 2016, Київ 16:00
Новини | Міжнародні

The Times: британський банк відмовився від закриття рахунків RT


Британський банк відмовився від закриття рахунків російського прокремлівського пропагандистського телеканалу RT, повідомляє лондонська газета The Times.

Як стверджує видання, Королівський банк Шотландії (RBS), якому належить банк NatWest, що повідомив про закриття рахунків RT, змінив своє рішення після того, як Москва пригрозила заморозити фінансові операції британської телерадіомовної корпорації «Бі-Бі-Сі» в Росії. Москва також заявила, що поскаржиться до міжнародних правозахисних організацій на порушення Великої Британії зобов’язань у галузі свободи слова, йдеться в повідомленні.

Як зазначає газета, скасування рішення сталося після незвично сильної реакції Москви на захист RТ, раніше відомої як Russia Today, яку в Британії неодноразово звинувачували в поширенні дезінформації.

Головний редактор RT Маргарита Симоньян 18 жовтня заявила, що британський банк повідомив про готовність обговорювати ситуацію щодо закриття рахунків. Напередодні Симоньян писала, що в банку називали остаточним рішення про закриття рахунків RT.

Згодом з’ясувалося, що власне закриття ще немає, а банк NatWest, у якому відкриті ці рахунки, лише попередив, що доступ до них закриють у середині листопада, а самі рахунки закриють до середини грудня, повернувши каналові залишки на них, у зв’язку з рішенням банку припинити співпрацю з каналом без пояснення причин. Таким чином, канал може вільно продовжити діяльність у Британії, відкривши нові рахунки в іншому банку.

Російська телемережа RT, що діє багатьма мовами в багатьох країнах світу, називає себе незалежною від Кремля, але повністю повторює його позицію і пропаганду, отримуючи на це державне фінансування. Такі дії каналу вже викликали засудження в низці країн.

Зокрема, у Великій Британії медіа-регулятор Ofcom уже не раз визнавав порушення правил телемовлення з боку RT – за даними щоденника The Times, у 15 випадках, – а у вересні повідомив, що проведе чергову перевірку каналу за підозрою в передачі неправдивої інформації.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG