29 червня 2016, Київ 15:39

    УСІ НОВИНИ / Політика

    У корупційних схемах Януковича й оточення задіяні близько 75 українських компаній – Transparency International

    Віктор Янукович (©Shutterstock)
    Віктор Янукович (©Shutterstock)

    У корупційних схемах колишнього президента України Віктора Януковича задіяні близько 75 українських компаній. Про це в ефірі Радіо Свобода заявив аналітик Transparency International Євген Черняк. 

    «У схемах діяв не сам Янукович, а його поплічники і члени сім’ї. Тут беруть участь близько 75 українських компаній, 51 компанія перебуває в іноземній юрисдикції, в тому числі офшорах: це Панама, Великобританія, Австрія, Швейцарія, Кіпр. І близько 20 фізичних осіб, які є ключовими. Тобто масштаб схем настільки великий, що їх не так легко осягнути і опрацювати. Тим паче нашим правоохоронцям», – зазначив Черняк. 

    За словами аналітика, розслідування цих злочинів може тривати кілька років. 

    23 лютого Міжнародна антикорупційна неурядова організація Transparency International закликала Європейський Союз поновити й підсилити санкції проти колишніх українських чиновників. Крім того, організація закликала російські органи влади до співпраці з українськими у питанні покарання колишнього президента України Віктора Януковича. 

    Також у Transparency International назвали Януковича лідером у рейтингу найбільших корупціонерів світу.

    Проти Януковича та ще 16 чиновників були запроваджені санкції ЄС через підозри у незаконному привласненні державних коштів і порушенні прав людини. У європейському санкційному списку за дії проти територіальної цілісності, суверенітету та незалежності України перебуває 149 осіб та 37 компаній.



    Щоб залишити коментар і мати більшу можливість у спілкуванні з іншими учасниками форуму, Ви можете зареєструватися. Частина важливих публікацій потрапляє і на сторінку Радіо Свобода у Facebook. Там коментувати можна без участі модератора.


    ПОВЕРНУТИСЯ НА ГОЛОВНУ
    Форум закрито
    Відсортувати коментарі:
    Коментарі
         
    від: Аблай Місто: Казахстан, Алматы.
    24.02.2016 19:40
    Просто хотел спросить, а эта скандальная Столярова с телеканалом Inter хоть как-то способствовали раскрытию прежних коррупционных схем от Януковича?

    від: Варвара Місто: харьков
    24.02.2016 12:16
    На манеже все те же, следите за руками. Это для нашей власти информация или предупреждение? Кому, интересно, еще не понятно, кто и для чего пришел к власти!?

    від: Хфедя Місто: Киев
    24.02.2016 11:58
    А мальчишек за шоколадку садят, а этот быдляка Янукодлович со своей воровской шайкой всю страну разграбил и Путиноиду продал! Лигитимное ворье!

    від: Анонім Місто: Одесса
    24.02.2016 11:51
    Кому не понятно,что выборов вообще на Украине нет. При СССР хоть как стадо баранов загоняли народ на выборы. Некоторые ходили потому, что "выбрасывали" дефицит в торговлю, а тогда всё было дефицитом. Да и попробуй не пойди. Мало не покажется. Практиковались различные варианты, включая 15 суток ареста в случае, когда пьяный избиратель говорил правду приехавшим с урной к нему домой. Трезвые боялись,потому и не высказывались. Сейчас совсем другое дело. Чем меньше избирателей придут, тем больше махинаций, т.е. свобода действий комиссии.Членов комиссий интересует, чтобы было, что выпить и чем закусить. Приходят люди за гречкой, не дорогими продуктами питания и за деньгами, т.е. выборов практически нет. Всё это на руку бандитам и ворам.

    від: Марія
    24.02.2016 11:48
    Основна помилка Януковича це те, що він не підписав Угоди з ЄС. Йому б усі простили все І Путін теж. Адже він стільки років там жив і мабуть на старість у якійсь євробанці законсервував копійчину.
    У відповідь

    від: Юрий Місто: Киев
    24.02.2016 18:09
    Путин простил бы? Да вы что! Это и есть главный грабитель Украины! Он делал все чтобы не пущать в Европу " Он это все и организовал! Как бы он простил, потерпев поражение "в борьбе за это"?

    від: Serg Kvark Місто: Kyiv
    24.02.2016 11:02
    Эти схемы создавались на протяжении всей истории независимой Украины, начиная с ЧМП лихих 90-х! И на них сидели все, кто приходил во власть. Поэтому ЕС и снимает санкции с бывших ьчиновников. Они поняли, что не один Янукович грабил Украину.

    від: Алла Карбышева Місто: Харьков
    24.02.2016 10:46
    Весь трагизм ситуации в том , что после Майдана к власти в Украине пришли не намного лучше " папередников" - все эти Порошенко, камикадзе" , Кононенко , Луценко , Мартыненко , Аваков , Турчинов и дальше по списку БПП и НФ - такое же ворье!! И наверняка , в списке этих компаний , вернее их " хозяева" сегодня при власти!! И потому в Украине эта верхушка совершенно не проводит никаких реформ для борьбы с коррупцией - об этом уже открыто заявляют в ЕС!!! И виноваты в этом Президент Порошенко и премьер Яценюк- с них и спрос!!!!
    У відповідь

    від: Анонім
    24.02.2016 15:23
    Я погоджуюся з усім крім''спроса''.Не буде ніякого спроса.

    ДОЛУЧАЙСЯ!
    Facebook Радіо Свобода Twitter Радіо Свобода VKontakte Радіо Свобода Радіо Свобода в www.odnoklassniki.ru Радіо Свобода на Google Plus YouTube Радіо Свобода SoundCloud Радіо Свобода Підписка Радіо Свобода

    СПЕЦПРОЕКТ

    Комсомольськ чи все ж Горішні Плавні?

    ВІДЕОПРОГРАМИ

    «Донбас.Реалії» | Чи ефективна місцева влада в «сірій зоні» на Донбасі? 

    РОЗКЛАД ПРОГРАМ

    ІНФОГРАФІКА

    Василь Сліпак

    Фотогалерея У зоні бойових дій на сході України загинув оперний співак Василь Сліпак

    Василь Сліпак був солістом Паризької опери, але повернувся в Україну з початком російської агресії. На схід України він пішов добровольцем 

    Українська мова. Її статус в Конституції досі ігнорує нинішня влада

    20 років Конституції України: боротьба за реальний статус української мови триває 

    На Всеправославному Соборі українське питання обговорювали в кулуарах – Самохвалова

    «Якщо Синод Константинопольського патріархату захоче видати грамоту визнання – це робить нашу Церкву – Київський патріархат – легітимною і визнаною у світі» 

    ОБРАНЕ ВІДЕО

    Ситуація в зоні бойових дій

    Ситуація в зоні бойових дій на Донбасі 29 червня

    Ситуація в зоні бойових дій на Донбасі 29 червня

    Хронологія
    В інших ЗМІ