Доступність посилання

08 грудня 2016, Київ 18:05

Російські ЗМІ повідомили про буцімто вимогу США щодо участі «Правого cектора» у виборах на Донбасі, а також «звільнення» журналістів за критику Обами

Російські сайти повідомили, буцімто США висунули участь «Правого сектора» у виборах в Донецьку та Луганську як вимогу. А деякі російські ЗМІ спотворили зміст новини про «звільнення» ведучих за «критику» американського президента.

Восьмого грудня після виступу віце-президента США Джо Байдена у Верховній Раді України російські сайти повідомили, буцімто США вимагають участі «Правого сектора» у виборах в Луганську і Донецьку.

«Віце-президент США Джо Байден під час виступу у Верховній Раді озвучив план проведення виборів на Донбасі, який разюче нагадує всі тези, озвучені раніше представниками офіційного Києва. Наприклад, про участь у виборчій кампанії українських партій, серед яких, наприклад, числяться такі екстремістські проекти, як «Правий сектор» і «Свобода», – мовиться у новині на сайті «Политнавигатор».

Насправді під час свого виступу американський віце-президент не згадував ні про «Правий сектор», ні про будь-яку іншу конкретну партію. Натомість, говорячи про проведення виборів на Донбасі, віце-президент США наголосив на важливості «забезпечення вільного доступу для ЗМІ та українських політичних партій, які повинні мати право конкурувати на виборах».

Також Байден зазначив, що Росія має тиснути на сепаратистів для скасування незаконних виборів і забезпечення проведення виборів на Донбасі згідно з українським законодавством.


Фейк: у США двох телеведучих звільнили за критику Обами

Восьмого грудня канал Міністерства оборони Росії «Звезда» вийшов із заголовком: «У США двох телеведучих звільнили за критику Обами». Новину із таким же заголовком представили й інші російські ЗМІ.

«Коментарі двох «стратегічних аналітиків» телеканалу Fox News Ральфа Пітерса і Стейсі Деш щодо телевізійного звернення Барака Обами визнали образливими для глави США. Ведучих відсторонили від роботи на два тижні за те, що промову президента про боротьбу з тероризмом вони назвали не надто переконливою і сильною».

Однак, як мовиться у матеріалі на сайті видання CNN, Ральфа Пітерса і Стейсі Деш відсторонили від роботи на каналі Fox News на два тижні не за критику американського президента, а за використання ненормативної лексики в ефірі під час критики Барака Обами.

«Two Fox News commentators were suspended on Monday for using profanities while criticizing President Obama», – мовиться у новині CNN.

Також у новині йдеться про те, що на каналі Fox News доволі часто виступають із критикою американського президента, однак при цьому коментатори дуже рідко опускаються до прямих образ.

Як повідомляє телеканал CNN, Пітерс вибачився за використання нецензурної лексики, додавши: «вибір слів був невірним, однак, думаю, мої почуття багато хто розділяє».

Деш, у свою чергу, залишила повідомлення в соціальній мережі Twitter про те, що за наслідки «необхідно розплачуватися».


На тему дезінформації:

07.12.2015
Інформація на відео не відповідає дійсності – СБУ про нібито «торгівлю» органами у зоні АТО

У ЗМІ Росії та у соціальних мережах активно поширювали відео із буцімто колишнім співробітником СБУ далі
03.12.2015
ЗМІ Росії спотворили зміст новини про угруповання «ІД» та паспорти України

А саме – опустили інформацію про те, що це пов’язано із бланками, що були захоплені угрупованнями «ЛНР» і «ДНР» далі
24.11.2015
Екс-міністр Захарченко, який утік до Росії, поширив фейк проти України

ЗМІ Росії оприлюднили фальшивку, що нібито Україна посилає у Сирію військові підрозділи на підтримку опозиції. При цьому посилаються на Захарченка далі

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG