Доступність посилання

logo-print
09 грудня 2016, Київ 00:26

Лондон – Фінансований Кремлем телеканал RT, заснований свого часу під назвою Russia Today, заявив, що йому закривають банківські рахунки у Великій Британії. Банк Natwest, згідно з листом, який оприлюднили росіяни, не пояснює причин відмови обслуговувати телеканал. Урядові джерела у Лондоні одразу не надавали офіційних пояснень.

​За приблизно 10-річчя мовлення в цій країні російський канал критикували і політики, і коментатори в пресі, офіційно попереджали британські органи за те, що назвали упередженістю у висвітленні і навіть перекрученнями інформації. Регуляторний орган Ofcom за роки виявив кілька десятків порушень правил мовлення каналом.

Проте станом на вечір понеділка джерела британського уряду заперечували, що уряд причетний до якихось дій проти RT. Натомість газета Guardian пише, що британські банки раніше не раз без попередження відмовляли обслуговувати російських клієнтів з огляду на суворі закони про походження грошей на банківських рахунках. Банки остерігаються штрафів, якщо не перевіряють законність коштів тощо.

Схожість із санкціями

На перший погляд закриття банківських рахунків RT могло бути схожим на фінансові санкції проти Росії.

У минулі вихідні держсекретар США Джон Керрі і британський міністр закордонних справ Боріс Джонсон говорили у Лондоні про можливість нових санкції проти Росії за бомбардування цивільних у Сирії.

Боріс Джонсон та Джон Керрі на спільній прес-конференції після зустрічі щодо ситуації в Сирії. Лондон, 16 жовтня 2016 року

Боріс Джонсон та Джон Керрі на спільній прес-конференції після зустрічі щодо ситуації в Сирії. Лондон, 16 жовтня 2016 року

Коментатори одразу ж звернули увагу і на те, що банк NatWest належить банківській групі RBS, контрольним пакетом акцій якої володіє британський уряд.

Реакція у Москві показує, наскільки болісно сприймають можливі дії проти російського джерела інформації.

RT тепер з’ясує, чи захоче якийсь інший банк у Британії мати такого клієнта. В Лондоні лунають припущення, що Росія у відповідь може ускладнити роботу бюро «Бі-бі-сі» у Москві.

RT транслюється у Британії без перешкод на 135-му загальнодоступному цифровому телеканалі.

У понеділок увесь новинний потік із Лондона був присвячений саме темі з банківськими рахунками.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG