Доступність посилання

07 грудня 2016, Київ 15:02

У Дніпропетровську телеканал вимагає з’ясувати причини його зникнення з ефіру


У Дніпропетровську зникло мовлення телевізійного «34-го телеканалу», повідомили сьогодні в холдингу «Медіа Група Україна», до якої належить телеканал.

За заявою «Медіа Групи Україна», перебої з трансляцією телеканалу виникли ще вчора вдень, а увечері аналоговий і цифровий сигнал каналу повністю зник.

Телеканал заявляє, що у нього «немає технічних проблем з передачею сигналу, а редакція працює в штатному режимі і передає вироблений контент через ефірне обладнання по оптоволоконних каналах на Дніпропетровський РТПЦ (радіотелевізійний передавальний центр)».

«Всі питання про можливі технічні причини відключення керівництво місцевого РТПЦ переадресувало на заступника голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації з внутрішньої політики Бориса Філатова. 6–7 жовтня керівництво «34-го каналу» прийняло кілька дзвінків безпосередньо від заступника голови Дніпропетровської ОДА Бориса Філатова і його помічників. Головне питання, яке звучало, – чому в ефірі «34-го каналу» немає політичної реклами кандидата в народні депутати Бориса Філатова», – заявили в «Медіа Групі».

Окрім того, там поінформували про те, що знімальна група «34-го каналу» не була допущена на зйомку в будівлю Дніпропетровської ОДА, де була акредитована.

На каналі заявили про «ознаки грубого зовнішнього втручання в роботу в період виборчої кампанії», «тиск і зазіхання на свободу слова», а також зажадали з’ясування причин «від усіх компетентних органів».

Водночас заступник голови Дніпропетровської ОДА Борис Філатов на своїй сторінці у фейсбуці заявив, що зник телеканал з ефіру «зовсім випадково».

«Місцеві телеканали, що обслуговують сімейку Вілкулів і «опозицію», впритул не помічали інших кандидатів, крім недобитків минулого. А зараз, коли у них зовсім випадково перегоріли запобіжники і згасло світло, – вони заволали про права журналістів. Права ми ваші захистимо, звичайно. І світло полагодимо», – написав Філатов.

У Дніпропетровській філії Концерну радіозв’язку та телебачення також заявили, що проблеми з трансляцією «34-го каналу» мають суто технічний характер, і мовлення каналу вже відновлюють.

Власником медіа-холдингу ТОВ «Медіа Група Україна» є АТ «Систем Кепітал Менеджмент», яке пов’язують із мільярдером Рінатом Ахметовим.

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

Показати коментарі

XS
SM
MD
LG