У Києві показали балет про безхатченків

Київ­ – Театр «Молодий балет Києва» зробив Кармен безпритульною. Це – одна із особливостей балету «Кармен-street», який трупа показувала на вихідні у Національній опері. За словами балетмейстера-постановника Алли Рубіної, її «Кармен» – про внутрішній світ молодої людини, про співчуття та проблему суспільного розшарування.

Музичний супровід балету «Кармен-street» поєднував як класичні елементи авторства Жоржа Бізе, так і сучасні – зі сцени лунав навіть хіп-хоп. «Зіткнення двох світів: багатих і дуже бідних ­– показує балет «Кармен-street», хотілося розповісти не про вільну жінку Кармен, яка привнесла стільки прикростей у життя своїх чоловіків, а про дівчину з вулиці, «дитину вулиці», – пояснює балетмейстер-постановник Алла Рубіна.

Таким чином з’явилася безпритульна Кара – головна героїня цієї історії. Її коханню до заможного хлопця Джона намагається зашкодити його матір, що «запланувала» для сина зовсім інше майбутнє.

«Побачите там образ матері, яка хотіла щастя своєму синові Джону, оженити його на так званій «золотій дівчинці», якій ми дали ім’я Барбі, і що у результаті з цього вийшло, – розповідає Алла Рубіна. – Ще є дуже цікавий образ Рокі, такої блаженної дівчини, яка у цьому балеті уособлює співчуття і допомагає примирити цю покинуту матір із Карою».

Your browser doesn’t support HTML5

Безпритульна Кармен


Більшість учасників білету – школярі й студенти

Увагу до проблем суспільного «дна», демонстрацію їх у мистецтві схвалює і солістка Національної опери України балерина Христина Шишпор.

«Я рада, що до цієї теми звернулись саме у спектаклі для дітей, щоб вони відчули оцю різницю в суспільстві, подивились, можливо, чомусь навчилися», зауважує вона.
Більшість учасників балету – молоді артисти, студенти Київського хореографічного коледжу та центру для дітей «Кияночка». У ролі Кари – фіналістка четвертого сезону «Танцюють всі» Тісато Ісікава.

За словами керівників трупи, балет «Кармен-street» показують уже кілька років, гастролювали із ним по різних українських містах, однак 17 березня спектакль уперше показували в Національній опері, і вперше – у цьому складі.