Clouded Lands: трагедія крізь мистецтво (фотогалерея)

(NO) LIFE! Арт-робота Зінаїди Ліхачевої про абсурдність та неминучість смерті. Інсталяція зроблена із гори дитячих ліжечок

За зсловами авторки роботи, кожне ліжечко має власну історію, адже вона, купуючи нові, обмінювала їх у людей. Шукала моделі саме 80-х років

Автор роботи Юрій Мусатов представив своє бачення вибуху. Своїми скульптурами він фіксує вибух не лише як факт, а як констатація процесу в житті людей. «Медійний образ вибуху закріплений у нашій свідомості як неминучість. Чи зберегло людство здатність емпатійно реагувати на трагедію?» – йдеться в обґрунтуванні роботи

Радіоактивні гриби, які виросли на Поліссі – це частина інсталяції, де автори говорять про те, що ніхто не знає, чи безпечна їжа, яку ми вживаємо, чи не заражена вона

Інсталяція дуету KROLIKOWSKI ART про овочі, які виросли в зоні відчуження і пройшли через рентгенівський апарат. Пізніше автори з’їли ці овочі

«Опік реального» – саме так називається інсталяція Романа Михайлова, де був використаний папір та вогонь. Попередня робота вибухнула 

«Мені вже тридцять». Їсти, щоб жити, або жити, щоб їсти? Робота Ann Kotz

Владислав Новаковський пояснює свою арт-інсталяцію так: зона відчуження тепер як окремий самоізольований стан. «Відсутність людини надає величезний ефект для природи відчужених територій».

«Субстанція» Зінаїди Ліхачевої. Кров, як символ носія життя, молоко – напій життя, символ першої їжі, попіл є символом скороминущості життя. Ця субстанція як позачасова константа.

Арт-об’єкт символізує законсервований час і простір у зоні відчуження 30 років після трагедії

Чорна хмара як символ катастрофи 30-річної давнини. Хмара зроблена із солодкої вати. Чи посмієте ви скуштувати таку хмару?

Глядачі розглядають етнографічно-мистецьку виставку «Прекрасний Чорнобиль» у рамках проекту Clouded Lands