Доступність посилання

28 Травень 2017, Київ 21:50

Рівне – У Рівному замовкають радіоголоси. Радіо «Ритм», котре пропрацювало в місцевому ефірі лише півроку, замовкло за рішенням дирекції Рівненської філії концерну через… передвиборну агітацію. Сьогодні у Рівному триватимуть розбірки: що було незаконним – агітація чи «ефірний» кляп радіожурналістам.

Учора на стіл прокурора області лягла скарга керівництва Рівненської телерадіокомпанії «Ритм». У ній ідеться про несанкціоноване вимкнення з ефіру радіо «Ритм».

Молоде радіо отримало ліцензію на дві години мовлення на частоті 90,9 разом із радіо «Люкс» і впродовж півроку безперебійно видавало інформаційно-музичний продукт.

Однак із 20 листопада радіо мовчить. Точніше, в ці години транслюють програми радіо «Люкс». Втім, директор обласного радіотелевізійного передавального центру Віктор Талимончик вважає, що діяв законно, припиняючи незаконну трансляцію: «Він зробив дурницю – вийшов з політичною рекламою на радіо «Ера». А на цей рахунок немає жодної господарської угоди. Через те я видав розпорядження і заборонив втручатися в роботу комутаційного обладнання. Як на одному, так і на другому радіо він працював на обладнанні чужого власника».

Претензії з цього приводу від Нацради з питань телебачення і радіомовлення надійшли саме на адресу передавального центру, запевняє Віктор Талимончик. Але жодна політична реклама від радіо «Ритм» у Рівному не йшла в ефір, лише передвиборна агітація кандидатів на посаду міського голови. Адже 30 листопада у Рівному вибори, наголошує керівник телерадіокомпанії «Ритм» Володимир Стратонов.

За умовами ліцензії, каже він, оператором телекомунікації по технічних засобах є ЗАТ ТРК «Люкс». І таким чином, угод з іншими структурами не передбачено. В угоді чітко сказано, що забезпечує для нас оператор телекомунікацій, у даному випадку – ЗАТ ТРК «Люкс», наголошує Стратонов.

Правий той, хто має більше прав?

Оскільки подібне сталося у гарячу пору передвиборних дебатів, керівництво радіо вважає: порушені права кандидатів на посаду міського голови та виборців. У ситуацію втрутився представник Національної ради з питань телебачення і радіомовлення в Рівненській області Дмитро Тарасюк, котрий все ж вважає відключення несанкціонованим: «Рівненська філія концерну РРТ не наділена повноваженням відключати мовців, які мають ліцензії. Якщо вони щось порушили, має бути якесь попередження. Це або робиться на чиєсь замовлення, або, можливо, комусь не подобається, що там іде передвиборна агітація когось із кандидатів, якого не підтримує місцева влада. Але це не значить, що можна відключити радіостанцію».

Це перший подібний випадок у Рівному від часу локальних вимкнень у Рівному Радіо Свобода під час його трансляції «Довірою».

Представники телерадіопередавального центру стоять на своєму: будуть домагатися відповідних угод від керівництва «Ритму». Ті, у свою чергу, наполягають на відновленні мовлення і компенсаціях за вимушені простої. Копії претензій надіслані до Рівненської облдержадміністрації, Комітету виборців та Незалежної медіа-профспілки.
  • 16x9 Image

    Валентина Одарченко

    Співпрацює  з  Радіо Свобода з 2000 року, власний кореспондент у Рівненській і Волинській області. Народилася 1965 року в місті Дубно. Закінчила факультет журналістики Київського державного університету ім.Т.Г.Шевченка, юридичний факультет Національного університету «Острозька академія». З 1995 по 1999 рік очолювала першу на Рівненщині ФМ-радіостанцію «Нова хвиля».  Журналіст  Рівненської філії НТКУ. 

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG