Доступність посилання

18 Листопад 2017, Київ 07:42

Суд скасував надання «5 каналові» й «ТВі» частот на мовлення


Логотипи 5 каналу та ТВІ

Редакційна рада «5 каналу» вважає, що «Україна може підтвердити статус держави, в якій згортаються свободи». Національна рада з питань телебачення і радіомовлення наголошує в відповідь, що «отримання або не отримання додаткового шансу на розвиток не означає загроз існуванню або виживанню телеканалу».

Окружний адміністративний суд Києва повністю задовольнив у вівторок вимоги телеканалів групи «Інтер», які оскаржували рішення Національної ради з питань телебачення та радіомовлення від 27 січня минулого року про надання телеканалам «ТВі» та «5 каналові» частот на мовлення, повідомив «5 канал».

За повідомленням, редакційна рада «5 каналу» вважає, що ситуація зі втратою частот може призвести і до втрати ліцензії. «А отже, без роботи може залишитися півтисячний колектив, а Україна може підтвердити статус держави, в якій згортаються свободи», – мовиться в повідомленні.

У понеділок редакційна рада «5 каналу» звернулася з відкритим листом до Президента Віктора Януковича, в якому просила захистити журналістів у ситуації з судом. На думку колективу, на процес впливає голова СБУ, член Вищої ради юстиції Валерій Хорошковський, власник медіа-холдингу U.A. Inter Media Group.

У свою чергу Хорошковський назвав «неправдивими» звинувачення працівників «5 каналу» на його адресу.

Нацрада: рішення суду не загрожує телеканалам

Частоти на розвиток, які отримали «ТВі», «5 канал» та група «Інтер» на січневому конкурсі, були для них лише додатковим шансом на збільшення і своєї аудиторії, і своїх прибутків, заявила Національна рада з питань телебачення і радіомовлення після рішення суду скасувати результати того конкурсу.

«Тому б хотілося, щоб телеканали та їхні топ-менеджери говорили з громадськістю чесно – отримання або не отримання додаткового шансу на розвиток не означає загроз існуванню або виживанню телеканалу», – мовиться в оприлюдненій у вівторок заяві Нацради.

Національна рада заявила також, що є всі підстави говорити про відсутність передбаченого законом кворуму при проведенні того конкурсу; крім того, діяла заборона судів на його проведення, конкурс відбувався в атмосфері «передбачуваних серйозних політичних змін у країні».

У конкурсі брали участь 42 компанії, однак результати задовольнили лише «ТВі» та «5 канал»; для всіх інших учасників цей конкурс так і залишився «кишеньковим», а честь Національної ради була заплямована підозрами в корупційних діях, мовиться в заяві.

Хорошковський відкидає звинувачення «5 каналу»

Голова СБУ Валерій Хорошковський відкидає звинувачення редакційної ради телевізійного «5 каналу» в адміністративному тиску, мовиться в оприлюдненій у вівторок уранці заяві урядовця.

Хорошковський вимагає від представників каналу привселюдно надати докази обвинувачень, які вважає неправдивими.

Зі слів голови СБУ, проблема, порушена «5 каналом» у його зверненні, перебуває на розгляді в судових органах.

«І рішення суду стане критерієм оцінки фактів і обставин оскаржуваних питань», – вважає він.

Хорошковський наголосив, що як керівник спецслужби він насамперед зацікавлений у відновленні законності й правопорядку в усіх питаннях суспільних відносин, і ця ситуація не є винятком.

Телевізійному «5 каналові» загрожує знищення – журналісти

У «5 каналу» намагаються відібрати частоти на мовлення, стверджують автори оприлюдненого в понеділок відкритого листа до Президента Віктора Януковича, члени редакційної ради каналу.

Іван Адамчук, Павло Кужеєв, Володимир Мжельський, Роман Чайка, Святослав Цеголко, Ольга Сніцарчук та інші члени звернулися з проханням захистити півтисячний колектив телеканалу.

На думку журналістів, на судовий процес проти «5 каналу» впливає керівник СБУ Валерій Хорошковський, якого вважають близьким до групи телеканалу «Інтер».

Редакційна рада «5 каналу» звинуватила Хорошковського як власника медіа-холдингу U.A. Inter Media Group у спробі знищити «5 канал» через можливе скасування судом рішення конкурсу на надання частот Національною радою з питань телебачення й радіомовлення від 27 січня 2010 року.

У квітні медіа-холдинг U.A. Inter Media Group (Київ) вирішив відмовитися від ліцензій на мовлення, отриманих 27 січня на конкурсі Національної ради з питань телебачення й радіомовлення, оскільки вважає, що він пройшов з порушеннями.

Телекомпанії, що входять у холдинг, оскаржили в суді результати цього конкурсу.

Ваша думка

Показати коментарі

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG