Доступність посилання

18 Листопад 2017, Київ 18:51

На Мердока тиснуть через телефонний скандал


Парламент Великобританії планує схвалити сьогодні попередження для медіа-магната Руперта Мердока, щоб той відмовився від своїх намірів придбати цілий комерційний медіа-холдинг BSkyB.

Причиною такого рішення британських законодавців став телефонний скандал довкола таблоїду News of The World, який належить Мердокові.

Попередження не нестиме юридичних зобов’язань. Водночас 2 партії з провладної коаліції вже погодилися підтримати звернення до медіа-магната, в якому, окрім попередження, мають висловити незадоволення діями редакції News of The World в цілому.

Скандал через британський таблоїд призвів до наслідків й у США, де розташована вся медіа-імперія Руперта Мердока News Corp. До її складу входять і такі видання, як The Wall Street Journal, The New York Post та Fox Broadcasting.

Американський сенатор Джон Рокфеллер напередодні закликав з’ясувати, чи не порушувала News Corp американських законів.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG