Доступність посилання

21 Листопад 2017, Київ 22:27

Телекомпанії в Румунії скоротили ліцензію за «опозиційну пропаганду»


У Румунії орган нагляду за телерадіокомпаніями, Національна аудіовізуальна рада, скоротив термін ліцензії приватного телеканалу OTV, звинувативши його в порушенні журналістських стандартів і в «пропаганді» на користь однієї з опозиційних партій. Тепер ліцензія каналу, термін якої мав збігти в квітні наступного року, закінчиться в вересні нинішнього.

Засновник і власник телеканалу Дан Діяконеску заперечує звинувачення в пропаганді на користь Партії народу Дана Діяконеску, яку він теж заснував. Нині він відійшов від керівництва цією партією, яка має його ім’я, але заявляє, що має намір балотуватися від неї на президента Румунії 2014 року.

Партія народу, створена восени 2010 року, грає на широкому невдоволенні в Румунії через поганий стан економіки в час кризи. За деякими повідомленнями, її може підтримати понад 10 чи й до 20 відсотків румунів. Восени цього року в країні мають відбутися парламентські і місцеві вибори.

Румунський телеканал OTV, який має гасло «Живи сенсаціями!» і який вважають бульварним, уже не вперше спричиняє скандал. Зокрема, його вже понад десять разів штрафували чи й знімали з ефіру за подібні порушення журналістських стандартів чи й за заклики до расової ненависті, які лунали в його ефірі.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG