Доступність посилання

19 Листопад 2017, Київ 18:52

Тіньовий лідер запорізьких регіоналів розпорядився не друкувати газету?


Запоріжжя – У Запоріжжі друкарня відмовилась взяти до друку наклад обласної газети «Субота+». Офіційна причина відмови: у номері є стаття, зміст якої паплюжить репутацію друкарні. Неофіційна причина, кажуть журналісти газети, – тиск на власника друкарні з боку тіньового лідера провладної більшості у міській раді.

На початку тижня редактори запорізької обласної газети «Субота+», як завжди, надіслали новий випуск газети до друкарні. У відповідь отримали незгоду через статті, які, нібито, «паплюжать добре ім’я» корпорації «Кераміст», котрій належить друкарня. Таким чином номер газети не потрапив сьогодні до крамниць. Газетярі надрукували її в іншому регіоні і люди побачать «Суботу+» лише завтра, у п’ятницю.

Головний редактор газети Богдан Василенко пов’язує такі дії друкарів із тиском на них запорізького підприємця Євгена Анісімова. Його називають тіньовим лідером запорізьких регіоналів і йому «Субота+» приділяє неабияку увагу на своїх шпальтах.
Вони офіційно вводять цензуру
Богдан Василенко

«Люди, не соромлячись, вводять цензуру. Не соромлячись, не побоюючись наслідків для репутації, не побоюючись скандалів, вони офіційно вводять цензуру», – обурюється Богдан Василенко.

У всьому винна політика – журналісти

Через такі дії друкарів постраждали читачі і газета зазнала чималих збитків, говорить власник газети Ірина Василенко. «Субота+» має контракт із корпорацією «Кераміст», де йдеться про невтручання у зміст газети. Суботівці мають намір позиватися до суду і шукають тепер іншу друкарню. Але чи стане це дієвим, коли власник «Кераміста» Дмитро Зусманович у розмові з Іриною Василенко озвучив політичні причини відмови. Журналісти побоюються, що це стане причиною відмови наступного разу, говорить вона.

«Ну, пан Зусманович мені єдине, що сказав: у вас у газеті є заклик до повалення існуючого режиму. На що я йому відповіла: якщо для нього існуючий режим – Євген Анісімов, то для нас це – законообраний Президент, парламент і Конституція України, що гарантує свободу слова», – зазначає Ірина Василенко.

Газета бреше – друкарі

Друкарня відкидає всі обвинувачення на свою адресу. Журналісти хотіли надрукувати статтю, де є неправдива інформація про корпорацію «Кераміст», говорить радник голови корпорації Семен Чудновський.

«Згадується корпорація «Кераміст». Згадується негативно. Це торкається інтересів, як бізнесу, так і ділової репутації. Ми просили лише відтермінувати та обговорити проблему», – зауважив Чудновський.

Коментар від Євгена Анісімова «Радіо Свобода» не вдалося отримати. Телефони його помічників мовчать цілий день. Як тільки підприємець вийде на зв’язок і зможе прояснити ситуацію, ми повідомимо про це.

Загартовані…

Це вже не перший конфлікт газети із заможними та наділеними владою людьми в Запоріжжі. Кілька років тому у «Суботи+» був конфлікт із власником торгової марки «Хортиця» Євгеном Черняком.

А минулого року народний депутат України Олексій Бабурін намагався закрити газету за допомогою своїх однопартійців. Депутатові не сподобався бігборд із зображенням Адольфа Гітлера, який встановили на противагу пам’ятнику Йосипу Сталіну. Всі попередні спроби закрити газету закінчились нічим.

Читайте більше тут:

Ваша думка

Показати коментарі

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG