Доступність посилання

12 Грудень 2017, Київ 03:51
Бульварна газета The Sun у Великій Британії все ж опублікувала в п’ятницю суперечливі фото британського принца Гаррі в голому вигляді посеред суперечки навколо свободи преси і захисту приватного життя відомих осіб.

Газета в п’ятничному випуску, який назвала «виданням на пам’ять», надрукувала одне з цих фото на першій шпальті і заявила, що рішення оприлюднити знімки ґрунтується тільки на принципі свободи преси. Ця газета належить медіа-магнатові Руперту Мердокові, видання якого вже не раз ставали причинами гострих суперечок.

Королівський палац у відповідь заявив лише, що газети самі керують своєю редакційною політикою, тож публікація знімків залежить від рішення редакторів.

У четвер британська королівська родина підтвердила, що дійсно звернулася до регуляторного органу, Комісії у справах скарг на пресу, з проханням, щоб виданням не дозволили опублікувати ці фото. На думку королівської родини, такі дії були б втручанням у приватне життя принца. Протягом того дня британська преса виконувала попередження про це, яке видала Комісія.

Фото з участю голого принца Гаррі на вечірці в Лас-Вегасі у США з’явилися на одному з американських сайтів у середу. Речник принца підтвердив, що знімки справжні.

Принц Гаррі вже давно має репутацію плейбоя і гульвіси, але ставлення британців до нього залишається переважно позитивне.
XS
SM
MD
LG