Доступність посилання

23 Листопад 2017, Київ 10:17
Рух FEMEN стверджує, що не платить активісткам за акції, і позивається до суду на авторів програми «Грошi» на каналі «1+1» за нібито наклеп про себе.

За словами FEMEN, наприкінці серпня журналістка Дарина Чиж від імені «Гроші» запропонувала руху взяти участь у журналістському розслідуванні про діяльність громадських організацій в Україні. Активістки погодилися, узгодивши сценарій сюжету про себе.

За словами активісток, «усі дані, озвучені у програмі 19 вересня 2012 року, вигадані чи свідомо гіпертрофовані».

Раніше у сюжеті телепрограми «Гроші» була оприлюднена інформація, нібито учасниці руху Femen отримують зарплату не менш як 1000 доларів на місяць та інші подробиці внутрішнього життя організації.
XS
SM
MD
LG