Доступність посилання

ТОП новини
20 Липень 2018, Київ 02:52

ДЕЗА ДНЯ, 19 травня. Телебачення Росії видає старі кадри з Кавказу за події в Україні


Російські ЗМІ намагаються показати, що нібито позиції Китаю і Росії щодо подій в Україні близькі. Таким чином вони препарують інтерв’ю Володимира Путіна китайським ЗМІ. Телеканали Росії також намагаються видавати демарш Москви з приводу затримки «російських журналістів» українськими силовиками під Слов’янськом нібито на тлі загальноєвропейської підтримки. При цьому знову пов’язують ці події з «Правим сектором». Не припиняється в російських ЗМІ й практика фальсифікації подій на сході України, цього разу за допомогою старих російських телевізійних кадрів… із Північного Кавказу.

Державний телеканал «Росія-1» кілька разів передав у новинах кадри нібито з гарячих подій з-під українського Слов’янська, де повідомляють, що українські силовики з Києва вбили цивільного, щоб залякати проросійських сепаратистів у місті. Коментар до відео на «Росія-1» звучить так: «Кожного дня продовжують гинути мирні жителі. Неподалік від Слов’янська Нацгвардія розстріляла чоловіка, біля мертвого тіла демонстративно залишили зброю, даючи зрозуміти, що вбили ворога. Але у штабі ополчення Слов’янська вже заявили, що вбитий не був у складі сил самооборони».

(Дивитись з 3 хв. 22 сек)

Server error

Oops, as you can see, this is not what we wanted to show you! This URL has been sent to our support web team to look into it immediately. Our apologies.

Будь ласка, використайте пошук


Але виявляється, що цим кадрам з Росії вже 18 місяців, бо їх виявлено в новинах ще одного державного телеканалу Росії – «Росія-24», лише у вістці за 18 листопада 2012 року із репортажу про антитерористичну операцію в кавказькій республіці Росії – Кабардино-Балкарії – з тією різницею, що тоді у репортажі йшлося, як федеральні сили Росії вбили 5 місцевих бойовиків.

ЗМІ Росії препарують свіжого Путіна

У понеділок телеканал «Росія-24» повідомив про інтерв’ю президента Росії Володимира Путіна китайським ЗМІ у переддень його візиту до Пекіна: «В Україні неонацисти фактично розв’язали війну проти мирного населення, заявив Володимир Путін у інтерв’ю провідним китайським ЗМІ напередодні свого візиту до КНР. Російський президент наголосив також, що перегляд підсумків Другої світової війни недопустимий: «…Росія і Китай ухвалили спільну заяву у зв’язку із 65-річчям з часу закінчення Другої світової війни. Ми єдині у тому, що ревізія її підсумків недопустима. Наслідки будуть вкрай небезпечні. Свідченням тому – сьогоднішні трагічні події в Україні, розгул неонацистських сил, котрі розв’язали справжній терор проти мирних людей».

Так от, з початку цієї цитати глави Кремля в новинах «Росія-24» з інтерв’ю Путіна китайським ЗМІ у понеділок викинули початок речення: «Чотири роки тому…». Через це глядач розгублений, бо виглядає так, що нібито заяву цю Росія і Китай підписали тепер, не біда що йшлося про 65-річчя закінчення Другої світової війни, головне, що до цього вже легше прив’язати суб’єктивне твердження Путіна про «неонацистські сили» в Україні, які ніякого відношення до офіційної позиції Китаю щодо цих подій не мають. Відомо, що Китай жодного разу в цьому році не підтримав у Раді безпеки ООН самотню позицію Росії з українського питання. Але для телеканалу «Росія-24» головне, як і для інших державних ЗМІ Кремля, заплутати наївного глядача, а далі вже можна його «водити за ніс» скільки завгодно.

Так само і з затриманими українським силовиками 18 травня під Слов’янськом, яких називають «російськими журналістами» з LifeNews Олегом Сидякіним та Маратом Сайченком. Українська влада, зокрема РНБО, у Києві доводить, що ці журналісти «інформаційно супроводжували у режимі онлайн слов’янських сепаратистів під час їхніх нападів на українських військових», та виставляли це потім в інтернеті, що трактується законами як допомога терористам, а не журналістика.

Але ось як подають інформацію про цих журналістів на «Росія-24»: «І потім група депутатів Європарламенту просить про допомогу зі звільненням журналістів із LifeNews верховного керівника Єврокомісії у закордонних справах Катрін Аштон. Тетяна Жданок, євродепутат від Латвії, вже підтвердила у нашому ефірі, що вже готове звернення на ім’я Катрін Аштон: «Це черговий доказ тієї тези, з якою я звернулася до нашого керівника зовнішньополітичного відомства з вимогою внести «Правий сектор» у перелік терористичних груп… Я сьогодні направляю негайно ще один лист на адресу Катрін Аштон… щоб сприяти визволенню цих журналістів».

Але, як ми чуємо, далі в комбінації цієї новини телеканалом «Росія-24» вже немає якоїсь «групи депутатів Європарламенту», а є лише єдиний російський і справді проросійський депутат Європарламенту Тетяна Жданок, яка каже, що у захопленні нібито російських журналістів задіяний всюдисущий «Правий сектор», хоча у новинах телеканалу з Москви «Росія-24» було чітко сказано, що затримали під Слов’янськом Сидякіна і Сайченка «українські силовики».

Ваша думка

Показати коментарі

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
Загрузка...
XS
SM
MD
LG