Німеччина, 1 липня 2003 року – У новому театральному сезоні місто Бонн, де раніше було розташовано уряд та парламент Німеччини, отримає нового генерального музичного директора. Як повідомив на прес-конференції директор боннського філармонічного оркестру, цю посаду обійме київський диригент Роман Кофман.
Надія Кандиба
Майбутній генеральний директор Бонна Роман Кофман, в обов’язки якого входить також керування міським філармонічним оркестром, уже встиг запровадити кілька змін. Одна з них – перейменування оркестру, який тепер називається «Оркестр імені Бетхофена». Крім того, Роман Кофман має намір принести до Бонна музику зі Східної Європи. Його попередник Марк Сустро надавав більшу перевагу французьким композиторам. Щоправда жителям Бонна доведеться дещо почекати, поки вони зможуть познайомитися з музичними творами українських митців, оскільки киянин Роман Кофман розпочне сезон творами російського композитора Дмитра Шостаковича. До 2006-го року Кофман планує представити в Бонні всі 15 симфоній цього композитора. Кому не вдасться побувати на концертах, зможе послухати їх у записі на компакт-дисках. На травень наступного року заплановано турне оркестру імені Бетхофена на чолі з Романом Кофманом до Японії, де музиканти дадуть дев’ять концертів, на яких виконають всі симфонічні твори Бетховена. Нагадаємо, що Бонн вперше познайомився з українським диригентом два роки тому під час Бетховенського фестивалю. Тоді оркестр Київської музичної академії під керівництвом Кофмана виконав 9-ту симфонію Бетховена та один із творів сучасного українського композитора Пілютікова. Згодом боннський філармонічний оркестр, в якому звільнилася посада головного диригента, запросив Кофмана в турне по Іспанії. Як писала тоді німецька преса, це було “кохання з першого погляду”. Відтоді музиканти хотіли бачити своїм керівником лише цього київського диригента. В Бонні терміново було організовано показовий концерт, щоб познайомити з Кофманом також міську публіку. І йому вдалося зібрати схвальні рецензії на свій виступ. На думку критиків, “Кофман та оркестр у дуже поетичний спосіб втілили слова Бетховена про те, що музика – це швидше вираз почуттів, ніж мистецтво”. Тепер київський диригент визначатиме музичне життя Бонна впродовж наступних п’яти років.
Надія Кандиба
Майбутній генеральний директор Бонна Роман Кофман, в обов’язки якого входить також керування міським філармонічним оркестром, уже встиг запровадити кілька змін. Одна з них – перейменування оркестру, який тепер називається «Оркестр імені Бетхофена». Крім того, Роман Кофман має намір принести до Бонна музику зі Східної Європи. Його попередник Марк Сустро надавав більшу перевагу французьким композиторам. Щоправда жителям Бонна доведеться дещо почекати, поки вони зможуть познайомитися з музичними творами українських митців, оскільки киянин Роман Кофман розпочне сезон творами російського композитора Дмитра Шостаковича. До 2006-го року Кофман планує представити в Бонні всі 15 симфоній цього композитора. Кому не вдасться побувати на концертах, зможе послухати їх у записі на компакт-дисках. На травень наступного року заплановано турне оркестру імені Бетхофена на чолі з Романом Кофманом до Японії, де музиканти дадуть дев’ять концертів, на яких виконають всі симфонічні твори Бетховена. Нагадаємо, що Бонн вперше познайомився з українським диригентом два роки тому під час Бетховенського фестивалю. Тоді оркестр Київської музичної академії під керівництвом Кофмана виконав 9-ту симфонію Бетховена та один із творів сучасного українського композитора Пілютікова. Згодом боннський філармонічний оркестр, в якому звільнилася посада головного диригента, запросив Кофмана в турне по Іспанії. Як писала тоді німецька преса, це було “кохання з першого погляду”. Відтоді музиканти хотіли бачити своїм керівником лише цього київського диригента. В Бонні терміново було організовано показовий концерт, щоб познайомити з Кофманом також міську публіку. І йому вдалося зібрати схвальні рецензії на свій виступ. На думку критиків, “Кофман та оркестр у дуже поетичний спосіб втілили слова Бетховена про те, що музика – це швидше вираз почуттів, ніж мистецтво”. Тепер київський диригент визначатиме музичне життя Бонна впродовж наступних п’яти років.