Німеччина, 24 серпня 2008 року - Найважливіший у Європі ярмарок комп”ютерних ігор “Games Convention“, який щороку відбувається в Лейпцігу, знову встановив новий рекорд. Як повідомили в середу організатори ярмарку, цього разу на ньому побувало 134 тисячі відвідувачів, що на тридцять тисяч більше, ніж на минулорічному шоу. Серед 280 експонентів, що приїхали з усього світу, вперше були присутні й українці.
Шістнадцять українських студій, які розробляють комп”ютерні ігри, об”єдналися під дахом компанії UkrGameExport. Говорить генеральний директор компанії Максим Бахматов: “До Лейпціга приїхали 16 компаній та близько 70 проектів. Це казуальні ігри, тобто - ігри для офісу та для дому. Ігри для персональних комп”ютерів та ігри для гральних приставок. Інтерес є, але який з цього буде зиск, ми дізнаємося тільки після закінчення виставки, коли оброблятимемо всі контакти.”
Така галузь, як розробка комп’ютерних ігор, останнім часом розвивається в Україні досить активно. За словами Бахматова, нині існує близько 60 українських студій-розробників. Деякі з них успішно співпрацюють із західними видавцями. Вже навіть можна говорити і про світові бестселери, створені в Україні: “На світовому ринку – це звичайно “Козаки” та “Козаки-2” від компанії GC. Всі очікують на вихід “Сталкера” від тієї ж компанії. Потім – це гра “В тилу ворога” від компанії Bestway, що, до речі, розміщується в дуже невеличкому містечку Сєверодонецьк. Досить спеціфічне місце, але можуть працювати на світовому рівні.”
Щоправда, серед призерів цьогорічного ярмарку “Games Convention“, розроблених українцями ігор не було. Найвдалішою грою для персональних комп’ютерів цього разу визнано „F.E.A.R.“, яку випустила компанія Vivendi Universal Games Deutschland. Оцінюючи цю гру, члени журі відзначили штучний інтелект та атмосферу жахів, яку вдало передано завдяки майстерній драматургії. Ну, а кому не до жахів, той незабаром зможе завести собі віртуального друга – йдеться про віртуальне цуценя „Nintendogs“ для гральних приставок DC, яке начебто справжня тварина реагує на дії господаря. Як зауважують оглядачі, загалом тенденції нинішнього ярмарку продемонстрували, що більшість виробників комп’ютерних ігор, використовуючи нові можливості техніки, працюють над вдосконаленням старого матеріалу і поки що утримуються від якихось кардинально нових розробок.
Шістнадцять українських студій, які розробляють комп”ютерні ігри, об”єдналися під дахом компанії UkrGameExport. Говорить генеральний директор компанії Максим Бахматов: “До Лейпціга приїхали 16 компаній та близько 70 проектів. Це казуальні ігри, тобто - ігри для офісу та для дому. Ігри для персональних комп”ютерів та ігри для гральних приставок. Інтерес є, але який з цього буде зиск, ми дізнаємося тільки після закінчення виставки, коли оброблятимемо всі контакти.”
Така галузь, як розробка комп’ютерних ігор, останнім часом розвивається в Україні досить активно. За словами Бахматова, нині існує близько 60 українських студій-розробників. Деякі з них успішно співпрацюють із західними видавцями. Вже навіть можна говорити і про світові бестселери, створені в Україні: “На світовому ринку – це звичайно “Козаки” та “Козаки-2” від компанії GC. Всі очікують на вихід “Сталкера” від тієї ж компанії. Потім – це гра “В тилу ворога” від компанії Bestway, що, до речі, розміщується в дуже невеличкому містечку Сєверодонецьк. Досить спеціфічне місце, але можуть працювати на світовому рівні.”
Щоправда, серед призерів цьогорічного ярмарку “Games Convention“, розроблених українцями ігор не було. Найвдалішою грою для персональних комп’ютерів цього разу визнано „F.E.A.R.“, яку випустила компанія Vivendi Universal Games Deutschland. Оцінюючи цю гру, члени журі відзначили штучний інтелект та атмосферу жахів, яку вдало передано завдяки майстерній драматургії. Ну, а кому не до жахів, той незабаром зможе завести собі віртуального друга – йдеться про віртуальне цуценя „Nintendogs“ для гральних приставок DC, яке начебто справжня тварина реагує на дії господаря. Як зауважують оглядачі, загалом тенденції нинішнього ярмарку продемонстрували, що більшість виробників комп’ютерних ігор, використовуючи нові можливості техніки, працюють над вдосконаленням старого матеріалу і поки що утримуються від якихось кардинально нових розробок.