Щодня двоє друзів – двоє Володимирів - спускаються з гітарами у підземний перехід на столичному Майдані Незалежності. Їм - по двадцять років. Один - вчиться заочно на психолога, три місяці тому розлучився з дружиною і покинув роботу менеджера з металопрокату. Інший мав гарну панківську школу - двоє старших братів грали на гітарі й не особливо заморочувалися дорослим життям. Тепер вони вдвох грають у переході російський рок. І якщо постаратися - можна за вечір заробити по сто гривень на кожного...
Аудіозапис програми. Перший випуск:
Який би талант не був у сучасного менестреля, все одно виступає він передусім заради “гонорару”. І перешкодою для музики може бути не лише кепська погода. Проблеми можуть виникнути і з міліціонерами, котрі вимагають “звільнити місце”, і з рекетирами, які “просять” поділитися. Принаймні так було в Криму, констатує кореспондент Радіо Свобода на півострові Володимир Притула. Але зараз усе гучнішими (у прямому та переносному значенні слова) конкурентами для вуличних артистів є караоке.
Якщо уважно придивитися і прислухатися до різних вуличних музик, можна переконатися, що серед них - не тільки тривіальні заробітчани, котрі постійно “фальшивлять” і збиваються з ритму. Можна зустріти і віртуозів. Режисер Національної опери України Сергій Архіпчук ставиться до “вуличного мистецтва” з повагою.
Аудіозапис програми. Другий випуск:
20-річний вуличний музика Олексій зо дня в день стоїть із гітарою у “Трубі” (так кияни називають великий перехід на Майдані Незалежності). Перепадає за виступи по-різному – іноді за годину заробляє тридцять гривень, але буває і по двісті гривень за цей же час. Хоча деякі перехожі замість грошей кидають звинувачення – “Нероба! Йшов би краще працювати!”
Аудіозапис програми. Третій випуск:
В американському мегаполісі Нью-Йорку - тисячі вуличних музик. Виступають соло, хором, під гітару, скрипку чи “акапелло”... Одним із шанувальників їхнього мистецтва є і американський кореспондент Радіо Свобода Юрій Дулерайн. Йому не шкода поділитися зайвим доларам із “вуличними” Паваротті, Кабальє або Карерасами.
Аудіозапис програми. Четвертий випуск:
Аудіозапис програми. Перший випуск:
Який би талант не був у сучасного менестреля, все одно виступає він передусім заради “гонорару”. І перешкодою для музики може бути не лише кепська погода. Проблеми можуть виникнути і з міліціонерами, котрі вимагають “звільнити місце”, і з рекетирами, які “просять” поділитися. Принаймні так було в Криму, констатує кореспондент Радіо Свобода на півострові Володимир Притула. Але зараз усе гучнішими (у прямому та переносному значенні слова) конкурентами для вуличних артистів є караоке.
Якщо уважно придивитися і прислухатися до різних вуличних музик, можна переконатися, що серед них - не тільки тривіальні заробітчани, котрі постійно “фальшивлять” і збиваються з ритму. Можна зустріти і віртуозів. Режисер Національної опери України Сергій Архіпчук ставиться до “вуличного мистецтва” з повагою.
Аудіозапис програми. Другий випуск:
20-річний вуличний музика Олексій зо дня в день стоїть із гітарою у “Трубі” (так кияни називають великий перехід на Майдані Незалежності). Перепадає за виступи по-різному – іноді за годину заробляє тридцять гривень, але буває і по двісті гривень за цей же час. Хоча деякі перехожі замість грошей кидають звинувачення – “Нероба! Йшов би краще працювати!”
Аудіозапис програми. Третій випуск:
В американському мегаполісі Нью-Йорку - тисячі вуличних музик. Виступають соло, хором, під гітару, скрипку чи “акапелло”... Одним із шанувальників їхнього мистецтва є і американський кореспондент Радіо Свобода Юрій Дулерайн. Йому не шкода поділитися зайвим доларам із “вуличними” Паваротті, Кабальє або Карерасами.
Аудіозапис програми. Четвертий випуск: