Доступність посилання

16 Грудень 2017, Київ 04:38

У Грузії сотні людей протестують на захист опозиційного телеканалу


Учасники протесту біля будівлі Руставі-2 в Тбілісі, 3 березня 2017 року

Сотні людей другий день протестують у грузинській столиці Тбілісі проти передачі відомого незалежного телеканалу новому власникові, ймовірно, пов’язаному з урядом.

Верховний суд постановив 2 березня, що відомий критичним ставленням до уряду «Руставі-2» має бути повернений колишньому співвласникові Кібарові Халваші.

Постанова обурила грузинську опозицію і спричинила занепокоєння Заходу станом свободи медіа у Грузії.

Спершу протестувальники зібрались біля суду 2 березня, а згодом перемістились до офісу «Руставі-2», де 3 березня значна частина з них продовжила протест. Біля телеканалу встановили щонайменше 1 намет, деякі протестувальники залишились на ніч.

Демонстранти стверджують, що судове рішення було ухвалене, щоб допомогти владі заглушити критику.

Халваші запевняє, що влада колишнього президента Грузії Міхеїла Саакашвілі примусив його до продажу телеканалу за надто низьку ціну.

Опозиційні політики стверджують, що за судовим рішенням стоїть мільярдер Бідзіна Іванішвілі, який заснував партію «Грузинська мрія» і був прем’єр-міністром протягом року.

«Грузинська мрія» перемогла партію Саакашвілі на виборах 2012 року і посилила свою владу на інших виборах у жовтні 2016-го.

Посольство США у Тбілісі заявляє, що судове рішення «може суттєво обмежити доступ опозиційних голосів до грузинських ефірних медіа».

«Ми закликаємо грузинський уряд гарантувати, що медійний простір залишиться вільним, відкритим і плюралістичним», – зазначається у заяві посольства 2 березня.

«Розчарування і величезна поразка для медійного плюралізму у Грузії», – написала у twitter представник ОБСЄ зі свободи ЗМІ Дуня Міятович.

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG