Доступність посилання

27 Червень 2017, Київ 15:41
Новини | Події

Редакція британського видання «Daily Mail» виправила згадку про «російський» Крим


Редакція британського масового видання «Daily Mail» внесла зміни в публікацію, де раніше була вказана приналежність анексованого Севастополя Росії. Це сталося після звернення посольства України у Великій Британії до редакції.

«Редакція «Daily Mail» відреагувала на наш офіційний коментар і лист посла України Наталії Галібаренко редактору досить скупо, зокрема, зазначивши, що інформацію «взяли до відома», – розповіли проекту Радіо Свобода, сайту Крим.Реалії в посольстві.

У публікації йдеться про підрив в анексованому Севастополі бомби часів Другої світової війни вагою приблизно 1000 кілограмів. При цьому користувачі в коментарях під матеріалом продовжують обговорення згадки анексованого Криму як частини Росії.

Раніше в травні в ефірі одного з центральних італійських телеканалів RAI заявили, що Україна свого часу «програла Крим», а зараз програє і в пісенному конкурсі «Євробачення-2017». Це висловлювання викликало невдоволення користувачів соціальних мереж.

Публікація після внесення змін
Публікація після внесення змін

Посольство України в Італії відправило лист на адресу телеканалу. Пізніше відео видалили з офіційної сторінки програми в Фейсбуці, а ведучий телеканалу RAI Енріко Луччі вибачився перед українцями за свій вислів.

Верховна Рада України офіційно оголосила 20 лютого 2014 року початком тимчасової окупації Криму й Севастополя Росією. 7 жовтня 2015 року президент України Петро Порошенко підписав відповідний закон. Міжнародні організації визнали окупацію й анексію Криму незаконними і засудили дії Росії. Країни Заходу запровадили низку економічних санкцій. Росія заперечує окупацію півострова й називає це «відновленням історичної справедливості».

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG