Доступність посилання

12 Грудень 2017, Київ 01:48

Організація, що здійснює нагляд за доступом ЗМІ в Конгрес США, – Галерея кореспондентів радіо і телебачення, – позбавила фінансований урядом Росії телеканал RT (до 2009 року відомий як Russia Today – ред.) акредитації при законодавчому органі США.

У листі від 29 листопада, адресованому RT, Виконавчий комітет Галереї кореспондентів радіо і телебачення Конгресу США повідомив про неприйнятність продовження компанією повноважень преси в Конгресі після реєстрації компанії T&R, яка обслуговує RT, як іноземного агента.

У комітеті додали, що рішення позбавити акредитації телеканал RT було ухвалене одноголосним голосування 21 листопада.

Галерея кореспондентів радіо і телебачення, яка є сполучною ланкою між ЗМІ і Конгресом США, контролюється виконавчим комітетом кореспондентів, які визначають, яким засобам масової інформації надавати акредитацію.

Телеканал мережі RT, що працює у США, як і російське державне агентство новин «Спутнік», були названі у звіті американських спецслужб як активні учасники кампанії втручання Росії у президентські вибори у США 2016 року.

13 листопада російський телеканал мовлення за кордон RT, фінансований російською владою, зареєструвався в США як іноземний агент. Цей телеканал є не єдиним закордонним ЗМІ, що зареєстроване іноземним агентом у США. Йдеться про щонайменше 6 інших організацій, зокрема Канадську мовну корпорацію, японську NHK, China Daily та інші.

У Москві заявили про «тиск» на російські ЗМІ в США й пообіцяли «симетричну відповідь». Минулого тижня президент Росії Володимир Путін підписав закон, що уповноважує уряд визначати засоби масової інформації, які отримують фінансування з-за кордону, як «іноземних агентів».

Очікується, що в найближчі дні Міністерство юстиції Росії опублікує список таких ЗМІ. Серед цих організацій, як повідомляли російські агентства й законодавці, можуть опинитися Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода, «Голос Америки», CNN і «Німецька хвиля».

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG