Доступність посилання

21 Листопад 2017, Київ 07:45

Харківська ОДА: у проблемах «Слобідського краю» винне керівництво


Керівництво офіційного видання Харкова газети «Слобідський край» звинувачують у нецільовому використанні бюджетних коштів. Управління у справах преси та інформації облдержадміністрації заявило про намір подати відповідні матеріали до прокуратури області.

У середу колектив єдиного україномовного видання Харкова, що є офіційним вісником Харківської обласної ради та облдержадміністрації, оголосив акцію протесту. Номер газети від 23 вересня вийшов із білими шпальтами та зверненням до читачів.

Журналісти таким чином вимагають поновити фінансування видання. Вже п’ять місяців колектив газети не отримує заробітну плату.

За словами головного редактора Володимира Ревенка, на цей рік в бюджеті області на видання газети депутати передбачили лише половину від необхідної суми – 400 тисяч гривень. Ці гроші редакція направила на друк та закупівлю паперу, залишивши без фінансування таку статтю витрат як зарплата та комунальні платежі.

Натомість в Управлінні у справах преси та інформації облдержадміністрації заявляють, що здивовані такими заявами. «Фінансування комунального підприємства («Слобідський край») здійснюється згідно з поданим керівництвом комунального підприємства щомісячним планом асигнувань без затримок», – йдеться в офіційній заяві Управління, підписаній його керівником Олексієм Липчанським.

За його словами, прибуткова частина видання, згідно з фінпланом, складає мільйон 200 тисяч гривень, з яких 800 тисяч гривень керівництво «Слобідського Краю» зобов’язалося отримати за рахунок підписки та наповнення рекламних площ.

«Таким чином, після обговорення і схвалення в комісіях, сесією Харківської обласної ради від 3 лютого 2009 року затверджений обсяг бюджетного фінансування видання газети у розмірі 400 тисяч гривень», – йдеться в заяві Олексія Липчанського.

Керівництву видання чиновник дорікає і невиконанням розроблених раніше антикризових заходів, нарахуванням надто високої зарплати головному редакторові та завданням обласному бюджетові збитків на 16 тисяч гривень через акцію протесту і відсутність інформаційного наповнення на сторінках газети.

У зв’язку з цим ОДА має намір зібрати збори засновників видання і ухвалити рішення про подальшу долю видання та його керівництва.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG