Доступність посилання

22 Листопад 2017, Київ 15:26

«Кримська світлиця» не потрапила до передплатників


Держпідприємство «Преса» «до особливого розпорядження» з Міністерства культури і туризму України відмовилося поширювати передплатникам вже віддруковане перше число єдиної в Криму україномовної газети «Кримська світлиця». Про це Радіо Свобода повідомив Віктор Качула, якого напередодні нового року було звільнено з посади головного редактора цього видання.

За його словами, 31 грудня редакції, яку він очолює, вдалося випустити перше у 2010 році число «Кримської світлиці», 1 січня частина його накладу потрапила у кіоски «Кримсоюздруку». Але більша частина залишилася на складах кримської пошти. Підрозділ держпідприємства «Преса» прийняв газету, але з Києва надійшов усний наказ – без особливого розпорядження з Державного журнально-газетного видавництва Міністерства культури і туризму України «Кримську світлицю» до передплатників не пускати.

У наказі, підписаному 29 грудня директором Державного журнально-газетного видавництва Віталієм Сатаренком і завізованому міністром культури і туризму України Василем Вовкуном, причиною звільнення Віктора Качули названо «систематичні порушення вимог наказів та розпоряджень» і «неналежне виконання службових обов’язків». Сам редактор, заслужений журналіст України Віктор Качула каже, що урядові чиновники натякали, що на шпальтах видання «занадто багато Президента та патріотичної тематики».

Офіційних підтверджень чи коментарів з держпідприємства «Преса» та Міністерства культури і туризму України з цього приводу поки що нема.

Громадсько-політична і літературна газета «Кримська світлиця» виходить у Сімферополі з кінця грудня 1992 року. Останні два роки співзасновником видання стало Міністерство культури і туризму України. Виходить щотижня на 16-24 сторінках накладом близько 3 тисяч примірників. Колектив газети також видає дитячий щомісячник «Джерельце».
XS
SM
MD
LG