Доступність посилання

20 Листопад 2017, Київ 08:54

Рівне – Про цензуру на популярному рівненському телеканалі «Рівне-1» заявили співробітники місцевої Агенції журналістських розслідувань. Причиною послужила історія підготовки виходу в ефір програми «Гінекологічний рекет» – про так звані «благодійні» внески медикам. Керівництво каналу звинувачення відкидає.

При підготовці матеріалу до ефіру рівненські журналісти використали приховану камеру. Основний мотив такого рішення – жінки охоче розповідають про вимагання оплати за постановку вагітних на облік, але відмовляються говорити про це перед увімкненою камерою.

Однак матеріал ще до виходу в ефір якимось чином потрапив до медиків, які, як стверджує керівник Агенції журналістських розслідувань Володимир Торбич, почали тиснути на авторів розслідування і погрожувати судом. Торбич пов’язує інцидент з тим, що у «медичному» відео фігурують однопартійці керівника телеканалу «Рівне-1» Віктора Данилова, який є депутатом Рівненської обласної ради від партії «Єдиний центр».

Журналісти звинуватили керівництво телеканалу «Рівне-1» у цензурі. У відкритому листі вони повідомили, що виконавчий директор телеканалу Людмила Хома наголошувала, що до виборів «не варто робити таких програм про депутатів», а тиск на медіа з боку медиків розпочався наступного дня після передачі відзнятого відеосюжету телеканалові.

Керівники телеканалу: «Цензури немає, працюємо далі»

Радіо Свобода попросила прокоментувати ці звинувачення Людмилу Хому, яка висловила здивування змістом відкритого листа. «Тому що ми радо пішли назустріч, на співпрацю з Агентством журналістських розслідувань, усі надані ними програми були протрансльовані в ефірі – не було жодної програми, яка з тих чи інших причин не вийшла б у ефір», – зауважила вона.

Щодо того, що матеріали програми ще до ефіру потрапили до її фігурантів, Людмила Хома заявила: редакція до цього непричетна. «У нас достатньо маленьке місто, і вони ж самі брали в головного лікаря коментарі – вона знала, що все це відбувається», – сказала виконавчий директор телеканалу.

Матеріал про зловживання медиків таки вийшов в ефір. Але його не повторили, хоч раніше це відбувалося традиційно. Людмила Хома пояснила це так: «Це сталося один раз із технічних причин – не програма не вийшла, а її повтор, і учасники агенції не поцікавилися, чому так сталося, а одразу написали відкритий лист. Я дуже здивована».

Керівництво рівненського телеканалу стверджує, що саме тут вперше і надовго уклали угоду з Агенцією журналістських розслідувань, котра завжди висвітлює конфліктні теми і не збирається розривати подібну угоду. Усі звинувачення на свою адресу медіа-керівники пояснюють припущеннями й емоціями самих журналістів.
  • 16x9 Image

    Валентина Одарченко

    Співпрацює  з  Радіо Свобода з 2000 року, власний кореспондент у Рівненській і Волинській області. Народилася 1965 року в місті Дубно. Закінчила факультет журналістики Київського державного університету ім.Т.Г.Шевченка, юридичний факультет Національного університету «Острозька академія». З 1995 по 1999 рік очолювала першу на Рівненщині ФМ-радіостанцію «Нова хвиля».  Журналіст  Рівненської філії НТКУ. 

Ваша думка

Показати коментарі

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG