Доступність посилання

21 Листопад 2017, Київ 21:46

Чернівецька ОДА відмовилася від угоди з газетою через критику на адресу влади


Чернівецька обласна державна адміністрація не уклала угоди з редакцією газети «Буковинське віче» про висвітлення своєї діяльності.

Як повідомила Радіо Свобода головний редактор видання Віра Китайгородська перший заступник голови ОДА Георгій Галиць пояснив це рішення тим, що редакція газети «працює проти держави Україна». Як пояснив чиновник, це означає, що в газеті «з’являються критичні матеріали на адресу влади», заявила головний редактор.

За її словами, критика стосується, зокрема дій міністра освіти Дмитра Табачника. До причин також належить заява «Буковинського віча» про підтримку Інституту національної пам’яті, заявила редактор.

Як зауважила Віра Катайгородська, ОДА укладала з ними угоди постійно впродовж 20 років і жодного разу таких проблем не виникало.

Водночас перший заступник голови ОДА відкидає заяви головного редактора газети і каже, що не говорив про «протидержавну діяльність». «Я не думаю, що є десь в стосунках між потенційним роботодавцем і ЗМІ, щоб потенційний роботодавець оплачував би матеріали, які би критично оцінював його діяльність», – заявив Георгій Галиць.

За його словами, і крім «Буковинського віча» є видання, які критикують діяльність влади, проте з останніми угоди ОДА підписує. Основна причина припинення співпраці з «Буковинським вічем», за словами Галиця, це малий тираж газети.

«Позаяк, тираж «Буковинського віча» – це близько двох тисяч примірників, то ми виходили з того, що на таку невелику суму немає сенсу виділяти ті незначні кошти, які передбачені в цьому році на висвітлення діяльності ОДА», – заявив перший заступник голови ОДА. За його словами, це в межах 60 тисяч на рік на 5-6 видань.

Газета «Буковинське віче» заснована 3 листопада 1990 року рішенням депутатського корпусу та громадськості. Це перша непартійна газета на Буковині. Газета виходить тиражем 5,5 тисяч.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG