Доступність посилання

27 Вересень 2017, Київ 01:37

Провідні світові ЗМІ засуджують новий «злив» WikiLeaks


Чотири з провідних світових засобів інформації, американський щоденник The New York Times, британський The Guardian, іспанський El País і німецький тижневик Der Spiegel, засудили сьогодні сайт WikiLeaks за оприлюднення понад 250 тисяч нових документів, які не пройшли звичного раніше редагування.

Як мовиться в їхній спільній заяві, попередня їхня співпраця з WikiLeaks відбувалася на чітких засадах, що вони публікували тільки документи, які пройшли дбайливу процедуру перевірки їхньої правдивості і вилучення з них певних імен чи назв.

Із приводу ж нинішнього оприлюднення на сайті ще 251 тисячі 287 нередагованих і неперевірених документів ці засоби інформації «глибоко шкодують», мовиться в їхній заяві.

Ці видання були серед небагатьох лічених, із якими WikiLeaks мав домовленість про публікацію оприлюднюваних на сайті документів. Найгостріші з них наразі – загалом понад два мільйони телеграм дипломатичної переписки США.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG