Доступність посилання

17 Грудень 2017, Київ 14:32
Прага – Монополію Кремля в російському інформаційному телевізійному просторі руйнує новий інтернет-телеканал «Дождь». Сміливий запуск цього телебачення в інтернеті менше аніж два роки тому вже привабив до мільйона користувачів на тиждень. Росіяни шукають альтернативу однотипним та шаблонним програмам державних телеканалів під контролем Кремля.

Один із знайомих російських сценаріїв: пов’язаний з Кремлем веб-сайт оприлюднив провокативне перехоплення телефонної розмови одного з чільників російської опозиції з метою дискредитації його, як критика режиму. Але цього разу історія мала непередбачуваний для влади розвиток. Менше як за 24 години, коли сайт Lifenews.ru оприлюднив телефонний пасаж Бориса Нємцова з досить брутальними словами на адресу прихильниці опозиції Євгенії Чірікової, ці два діячі разом з’являються на телеекрані згаданого «Дождь ТВ».
Тепер ми будемо ще більше згуртованими
Борис Нємцов

Після вибачення перед Чіріковою за брутальні слова, Нємцов наголосив, що влада потерпіла цього разу провал у намаганнях розколоти опозицію. «Тепер ми будемо ще більше згуртованими й діятимемо пліч-о-пліч у напрямку позбавлення Росії від влади зловмисників та злодіїв», – сказав Нємцов.


Телеканал «Дождь ТВ» набирає оберти в російському інтернеті

Ця своєрідна телеконференція опозиції була показана на «Дождь ТВ» 20 грудня. Що ще раз підтвердило слова аналітиків ЗМІ в Росії, що «природа не терпить вакууму», бо намагання держави «поступово припинити передавати будь-яку інформацію про себе призвело до того, що ніша інформаційної порожнечі була заповнена маленькою телестанцією «Дождь ТВ».

Цей телеканал покривав масові демонстрації початку грудня, і це відбувалося попри атаки хакерів. 10 грудня, коли «Дождь ТВ» транслював 40-тисячний мітинг на Болотній площі Москви, його дивилося у день до мільйона людей. Згідно зі статистикою менеджерів каналу, його щотижня відвідує 800 тисяч користувачів «рунету».

У останні тижні державні телеканали Росії змушені перелаштовуватися, бо з’явився конкурент. Хоча ще рано вести мову про революцію на російському телебаченні та все ж «Дождь» має беззаперечний вплив. Його хочуть підтримувати серйозні інвестори в Росії. Власник телеканалу Наталія Сіндєєва має також онлайн-журнал «Слон. Ру» і друкований часопис «Большой Ґород». Все розташоване на острові Москви-ріки у колишньому приміщенні шоколадної фабрики «Красний Октябрь» напроти Кремля. Довкола цього об’єднання групується молода ліберальна інтелігенція.
Люди при владі не бажають жити в середньовіччі чи кам’яному віці
Головний редактор «Дождь ТВ» Михайло Зіґар

Головний редактор «Дождь ТВ» Михайло Зіґар сказав Радіо Свобода, що телеканал не відчув жодного тиску з боку влади: «Я завжди сподіваюсь, що люди при владі не бажають жити в середньовіччі чи кам’яному віці. Та вони не бажають, щоб люди мали лише виключно радянське телебачення, яким кожен ситий уже по горло».

Керівництво каналу очікує, що 2012 рік стане для нього прибутковим. Інвестори вже оббивають пороги «Дождь ТВ».
  • 16x9 Image

    Василь Зілгалов

    Із Радіо Свобода співпрацюю з 1989 року. Переїхав з Мюнхена до Праги у березні 1995 року. Народився в сталінській Україні. Троє з родини загинули від голоду у 1932-33 роках. Мати ледве уціліла в 1933-му. Батько пройшов Колиму але система все ж знищила його. Окрім батька, тоталітаризм згубив чотирьох моїх дядьків. Закінчив історичний факультет. Викладав методологію історії. Підготував дві дисертації. Чимало написав. Журналістом став з 1969 року, після вторгнення радянських військ до Праги. Опублікував роботи з історії політичної публіцистики, книги з історії українських міст, дослідження про Василя Пачовського, з історії української еміграції.

Ваша думка

Показати коментарі

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG