Поділля за доби бароко стало центром іконопису, хоча ікони, виконані подільськими майстрами, не завжди відповідають церковним канонам, - роз’яснив колекціонер.
Відкриваючи виставку, настоятель Свято-Михайлівської церкви у Пирогові отець Андрій зазначив: “Це порочна практика вважати одні ікони канонічними, а інші – неканонічними, залежно від того, чи у візантійському стилі їх малювали, чи не у візантійському, чи бароковому. А тим паче, у нас в Україні, де відбувалася така суміш, відбувалися процеси тектонічні і титанічні, я б сказав. Проходили естетичні впливи, над нами проносилися, завихрилися і все що завгодно тут було. Ми все це бачимо, а стиль тепер це наш – український.”
Відкриваючи виставку, настоятель Свято-Михайлівської церкви у Пирогові отець Андрій зазначив: “Це порочна практика вважати одні ікони канонічними, а інші – неканонічними, залежно від того, чи у візантійському стилі їх малювали, чи не у візантійському, чи бароковому. А тим паче, у нас в Україні, де відбувалася така суміш, відбувалися процеси тектонічні і титанічні, я б сказав. Проходили естетичні впливи, над нами проносилися, завихрилися і все що завгодно тут було. Ми все це бачимо, а стиль тепер це наш – український.”