Серію незвичних концертів започаткував дніпропетровський клавесиніст Олександр Панаскін. Він хоче відродити для сучасного слухача музику, яка звучала 200-400 років тому. Музикант переконаний, що мотиви, які надихали Петрарку і Шекспіра, витримали випробування часом і не залишать байдужими нинішніх дніпропетровців.
У програмах музиканта твори Фрескобальді, Скарлатті, Бьорда та інших композиторів, імена яких відомі далеко не кожному пересічному слухачеві.
Олександр Панаскін каже, що проект «Звуки крізь століття» зацікавить тих, хто вимагає історичної достовірності навіть у виконанні: «Це будуть не ті твори, що звучать у концертних залах. Головна мета — показати музику, яка довгий час була схована в архівах, і прихильники музичного мистецтва не могли її чути».
Олександра Панаскіна називають одним із небагатьох ентузіастів, що намагаються створити вітчизняну школу автентичного виконання
Ще століття тому твори померлих композиторів не виконувались. Музика минулого почала звучати в аристократичних салонах тільки в 19-ому столітті. Музикознавці кажуть, що нині у Західній Європі існує ціла школа виконання старовинної музики на старовинних інструментах. В Україні поки такого немає.
У найближчі концертні вечори в рамках проекту виконуватимуть салонну західноєвропейську, зокрема французьку, музику. Також наприкінці лютого очікують у гості представників британської школи клавесиністів.
У програмах музиканта твори Фрескобальді, Скарлатті, Бьорда та інших композиторів, імена яких відомі далеко не кожному пересічному слухачеві.
Олександр Панаскін каже, що проект «Звуки крізь століття» зацікавить тих, хто вимагає історичної достовірності навіть у виконанні: «Це будуть не ті твори, що звучать у концертних залах. Головна мета — показати музику, яка довгий час була схована в архівах, і прихильники музичного мистецтва не могли її чути».
Олександра Панаскіна називають одним із небагатьох ентузіастів, що намагаються створити вітчизняну школу автентичного виконання
Ще століття тому твори померлих композиторів не виконувались. Музика минулого почала звучати в аристократичних салонах тільки в 19-ому столітті. Музикознавці кажуть, що нині у Західній Європі існує ціла школа виконання старовинної музики на старовинних інструментах. В Україні поки такого немає.
У найближчі концертні вечори в рамках проекту виконуватимуть салонну західноєвропейську, зокрема французьку, музику. Також наприкінці лютого очікують у гості представників британської школи клавесиністів.