Доступність посилання

25 Червень 2017, Київ 03:44
Новини | Міжнародні

Телебачення Конгресу США пояснило помилкою те, що в його ефірі була трансляція RT


Американський телерадіомовець, який здійснює відеопоказ заходів Конгресу США, пояснив «внутрішньою помилкою маршрутизації» те, що 12 січня в його інтернет-мовленні впродовж семи хвилин транслювалася програма російського пропагандистського телеканалу RT.

«Ми не вважаємо, що були зламані. Ми сприймаємо безпеку нашої мережі дуже серйозно і будемо продовжувати більш глибоке розслідування, яке може забрати деякий час», – мовиться в повідомленні телемережі C-SPAN у Twitter.

Збій у програмі стався, коли телемережа C-SPAN транслювала обговорення закону про цінні папери в Палаті представників Конгресу США.

За оцінкою розвідки США, опублікованою минулого тижня, телеканал RT відіграв свою роль у кампанії впливу на вибори президента США через поширення пропаганди і фейкових новин.

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

УСІ НОВИНИ

ВИБРАНЕ ВІДЕО

XS
SM
MD
LG