Доступність посилання

24 Вересень 2017, Київ 03:26
Новини | Політика

Сайт «Кримінформ» спотворив зміст діяльності Радіо Свобода – президент RFE/RL Томас Кент


Президент RFE/RL Томас Кент

Стаття «Несвободные реалии. Сколько стоит Родину продать», що вийшла 21 червня на сайті «Кримінформ», що працює на окупованому півострові, являє собою глибоко спотворений і хибний опис діяльності Радiо Свобода (Radio Free Europe/Radio Liberty), заявив 22 червня президент RFE / RL Томас Кент.

Він підкреслив, що Радiо Свобода працює в Криму у відповідь на вимогу громадян про надання достовірної інформації.

«Радiо Свобода керується принципами демократичних цінностей та плюралізму, що поділяються державами в усьому світі, включаючи Росію та США. Відповідно до американського законодавства, редакції є незалежними від уряду США. Наші журналісти не захищають сторони в жодних конфліктах, і вони не надають допомоги жодній державі. Їхнє завдання – повідомляти новини настільки достовірно, наскільки це можливо», – йдеться в заяві.

«Ми знаємо про ризики, з якими стикаються наші репортери, і не тільки в Україні, і безпека кожного з них є нашим пріоритетом. Ми надаємо допомогу і захист, підтверджуючи ті цінності, які ми пов’язуємо з їх благополуччям і важкою роботою. Назвати роботу будь-якого журналіста Радiо Свобода державною зрадою є посяганням на їхню безпеку та їхню професію», – зазначив Томас Кент.

Президент RFE/RL додав, що в анексованому Росією Криму «докладають усіх зусиль для залякування незалежних журналістів, щоб закрити інформаційне вікно у світ». «Ми виступаємо проти такої агресії і презирства», – підкреслив Томас Кент.

21 червня на кримському сайті «Кримінформ», який пов’язують з фактичним урядом Криму, була опублікована стаття «Несвободные реалии. Сколько стоит Родину продать», в якій повідомляється про діяльність редакції «Крим.Реалії». У публікації російські експерти стверджують, що видання веде «підривну діяльність» на російській території і «втручається в російські політичні процеси». У тексті названі прізвища семи кримчан і севастопольців, які, як стверджується в публікації, співпрацюють з Радiо Свобода, що, на думку цитованих експертів, «класифікується як державна зрада». Також у публікації твердять, що Радіо Свобода не захищає свого співробітника Миколу Семену, якого судять на півострові.

Навесні 2016 року в Криму пройшли масові обшуки у незалежних журналістів, яких підозрювали у співпраці з «Крим.Реалії». Відносно Миколи Семени ФСБ Росії порушила кримінальну справу за підозрою в «закликах до порушення територіальної цілісності Росії». Кримінальна справа, передана до суду, складається з шести томів, Семені загрожує близько 5 років ув’язнення. У підконтрольному російській владі Залізничному районному суді Сімферополя триває судовий процес над 67-річним журналістом. Його прізвище внесли до російського списку екстремістів.

Президент RFE/RL Томас Кент назвав звинувачення проти Семени «частиною узгоджених зусиль російської і підтримуваної Росією влади перешкодити журналістській місії RFE/RL щодо забезпечення незалежної преси для жителів Криму».

У серпні 2016 року сайт «Крим.Реалії» за розпорядженням підконтрольної Кремлю прокуратури Криму був заблокований на всій території півострова.

У 2015 році щодо журналістки «Крим.Реалії» Анни Андрієвської, яка переїхала на материкову частину України, на півострові порушили кримінальну справу за підозрою в публічних закликах до порушення територіальної цілісності Росії, її прізвище також внесли до російського списку екстремістів.

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG