Ще задовго до початку фестивалю великі фірми модного одягу – такі, як Hugo Boss, Rena Lange або Jil Sander, – пропонують кінозіркам свої колекції. І, як стверджує інформаційне агентство dpa, робиться це абсолютно безкоштовно. Дивуватися такій щедрості не доводиться. Адже у фестивальні дні до «червоного килиму» в Берліні прикута увага багатьох шанувальників кіно.
«Чудові жінки у шикарних вечірніх сукнях – це величезний рекламний ефект», – зазначає Штефані Фресла з фірми Rena Lange.
Кінозірки про це дуже добре знають. Цього року чимало з них вирішили підтримати саме невеликі компанії. На одній із вечірок можна було побачити, як Жанетт Гайн роздавала візитівки дизайнера Андреї Шеллінг, а модель Барбара Маєр вдяглася в червону сукню від Штефана Пельґера.
Однак, як правило, гламурний одяг уже наступного дня повертається в шафу модельєра. Кінозірки не можуть собі дозволити двічі одягнути одне й те саме. Їм постійно доводиться ламати голову над питанням, що вдягнути.
Нетиповий одяг як спосіб звернути на себе увагу
І це стосується вибору одягу не тільки для червоного килима, але й для безкінечних вечірок, які, на відміну від одягу учасників, часто схожі одна на одну.
«Тут ми маємо таку собі глобальну атмосферу. Якби я не знав, що нині перебуваю в Берліні, то можна було б уявити себе в будь-якій точці планети. Одним словом, типова атмосфера вечірки в готелі-люкс, яку просто треба сприймати такою, якою вона є», – поділився своїми враженнями один із учасників такої вечірки у фешенебельному берлінському готелі Rizz-Carlton.
От кінозірки й зірочки, запрошені гості й випадкові відвідувачі і намагаються якимось чином вирізнитися хоча б за допомогою гардеробу.
На фестивалі можна було побачити абсолютно дивні модні комбінації, зауважують критики. Німецька акторка Катаріна Тальбах, наприклад, з’явилася в дощовій накидці в горошок і відразу двома краватками зі схожим візерунком. Відомий німецький плейбой Роль Еден прийшов в усьому білому – від капелюха до черевиків. Лише його краватка була фіолетовою.
Модна тенденція – темні майже прозорі сукні
Режисера Маранду Жулі бачили в майже прозорій чорній сукні в комбінації з яскраво червоними панчохами. Як зауважила оглядачка інформаційного агентства dpa Антонія Ланґе, таким чином вона повністю відповідала модній тенденції цьогорічного «Берлінале». Акторка Світлана Смірнова-Марцінкевич, яка знялася в російсько-українсько-німецькій стрічці «В суботу», з’явилася на прем’єрі цього фільму в схожій чорній плетеній сукні.
Однак це не врятувало стрічку «В суботу», яка є одним із 16 конкурсних фільмів, від критичних зауважень з боку знавців. «Неспокійна ручна зйомка хоча й демонструє внутрішній неспокій діючих осіб, однак це робить фільм складним для сприйняття з боку глядача», – такі зауваження можна почути в кулуарах фестивалю.
Серед позитивів стрічки, в якій ідеться про Чорнобильську аварію, називається те, що «В суботу» є не стільки про катастрофу, скільки «глибоко меланхолічним і делікатно політичним твором».
Золотих та Срібних ведмедів у Берліні роздаватимуть у суботу ввечері.
«Чудові жінки у шикарних вечірніх сукнях – це величезний рекламний ефект», – зазначає Штефані Фресла з фірми Rena Lange.
Кінозірки про це дуже добре знають. Цього року чимало з них вирішили підтримати саме невеликі компанії. На одній із вечірок можна було побачити, як Жанетт Гайн роздавала візитівки дизайнера Андреї Шеллінг, а модель Барбара Маєр вдяглася в червону сукню від Штефана Пельґера.
Однак, як правило, гламурний одяг уже наступного дня повертається в шафу модельєра. Кінозірки не можуть собі дозволити двічі одягнути одне й те саме. Їм постійно доводиться ламати голову над питанням, що вдягнути.
Нетиповий одяг як спосіб звернути на себе увагу
І це стосується вибору одягу не тільки для червоного килима, але й для безкінечних вечірок, які, на відміну від одягу учасників, часто схожі одна на одну.
«Тут ми маємо таку собі глобальну атмосферу. Якби я не знав, що нині перебуваю в Берліні, то можна було б уявити себе в будь-якій точці планети. Одним словом, типова атмосфера вечірки в готелі-люкс, яку просто треба сприймати такою, якою вона є», – поділився своїми враженнями один із учасників такої вечірки у фешенебельному берлінському готелі Rizz-Carlton.
От кінозірки й зірочки, запрошені гості й випадкові відвідувачі і намагаються якимось чином вирізнитися хоча б за допомогою гардеробу.
На фестивалі можна було побачити абсолютно дивні модні комбінації, зауважують критики. Німецька акторка Катаріна Тальбах, наприклад, з’явилася в дощовій накидці в горошок і відразу двома краватками зі схожим візерунком. Відомий німецький плейбой Роль Еден прийшов в усьому білому – від капелюха до черевиків. Лише його краватка була фіолетовою.
Модна тенденція – темні майже прозорі сукні
Режисера Маранду Жулі бачили в майже прозорій чорній сукні в комбінації з яскраво червоними панчохами. Як зауважила оглядачка інформаційного агентства dpa Антонія Ланґе, таким чином вона повністю відповідала модній тенденції цьогорічного «Берлінале». Акторка Світлана Смірнова-Марцінкевич, яка знялася в російсько-українсько-німецькій стрічці «В суботу», з’явилася на прем’єрі цього фільму в схожій чорній плетеній сукні.
Однак це не врятувало стрічку «В суботу», яка є одним із 16 конкурсних фільмів, від критичних зауважень з боку знавців. «Неспокійна ручна зйомка хоча й демонструє внутрішній неспокій діючих осіб, однак це робить фільм складним для сприйняття з боку глядача», – такі зауваження можна почути в кулуарах фестивалю.
Серед позитивів стрічки, в якій ідеться про Чорнобильську аварію, називається те, що «В суботу» є не стільки про катастрофу, скільки «глибоко меланхолічним і делікатно політичним твором».
Золотих та Срібних ведмедів у Берліні роздаватимуть у суботу ввечері.