Доступність посилання

21 Листопад 2017, Київ 00:15

Шеф телебачення «Аль-Джазіра» пішов у відставку


Дотепершіній шеф телекомпанії «Аль-Джазіра» Вадах Ханфар
Генеральний директор телекомпанії «Аль-Джазіра» Вадах Ханфар оголосив про свою відставку. Його посаду на чолі супутникового телеканалу, що базується в Катарі, обійме член монаршої родини Катару шейх Ахмед бін Джассім ат-Тані.

У прощальному листі, розміщеному в «Твіттері», Ханфар заявив, що телеканал, заснований у 1996 році, став одним з лідерів світового новинного мовлення. Він зазначив, що важливість внеску «Аль-Джазіри» в висвітлення подій «арабської весни» важко переоцінити.

Ханфар додав, що «Аль-Джазіра», передачі якої виходять зараз арабською та англійською, планує розпочати передачі турецькою, боснійською, хорватською, сербською мовами та мовою суахілі, яка є однією з найбільш значущих мов африканського континенту.

Відставу Ханфара пов’язують і зі звинуваченнями на його адресу, які були оприлюднені на сайті Wikileaks в одному з, як стверджувалося, повідомлень уряду США, де висловлювалось припущення, що він змінив зміст веб-сторінки телеканалу після того, як його про це попросили американці.

Останнім часом Вадаха Ханфара нерідко критикували за зайву увагу і підтримку ісламістського руху «Мусульманське братство» і його лідерів у різних країнах.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG