Доступність посилання

19 Листопад 2017, Київ 16:46

У Харкові відбувся пікет на захист свободи слова


У Харкові журналіст Андрій Войцеховський влаштував сьогодні акцію на захист свободи слова, повідомляє кореспондентка Радіо Свобода.

Він вийшов на майдан Свободи з закликом до харків’ян не мовчати проти закриття опозиційних телеканалів і не боятися відстоювати право на отримання інформації з різних джерел.

«Свободи слова немає. Окремі ЗМІ куплені владою, а тих, хто показував альтернативну точку зору, немає: їх закрили з надуманих причин… Найбільше мене обурює, що наш народ пасивний, що усі теревенять тільки на кухнях і ніхто не виходить відстоювати свої права», – сказав Войцеховський Радіо Свобода.

Пікет журналіста був заявлений як одиночний, але до нього приєдналися кілька десятків колег, а також представників громадських організацій та політичних партій.

Минулої осені у Харкові за дивних обставин зникли з ефіру три опозиційні телеканали, які пов’язували з колишнім головою облдержадміністрації, керівником харківської «Батьківщини» Арсеном Аваковим. ЗМІ заявили про політичні мотиви їхнього закриття і обвинуватили у причетності до цього нинішніх керівників міста. Але ті назвали це конфліктом господарюючих структур.

У листопаді 2011 року один із телеканалів, «Фора», відновив мовлення, але у зміненому форматі – тепер він транслює майже ті самі програми, що і й місцеві провладні телеканали. Керівництво «Фори» заявило про рейдерське захоплення телеканалу, але наприкінці січня 2012 міліція закрила порушену за цим фактом кримінальну справу через відсутність складу злочину.

Іще один телеканал «А/ТВК» і нині продовжує вирішення питання в суді. Як повідомила Радіо Свобода директора телеканалу Олена Баранник, для того, щоб «А/ТВК» відновив мовлення, треба лише прокласти кілька десятків метрів кабелю від обласного телерадіотрансляційного центру, але там відмовляються це робити без остаточного рішення суду, який, у свою чергу, постійно затягується з надуманих, за словами Баранник, причин.

Кілька судових позовів вже виграла і телекомпанія АТН, але з різних причин їй також відмовляють у доступі до телеефіру.

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG