Доступність посилання

21 Липень 2017, Київ 11:47

Фейковий заголовок російського сайту: штаб АТО підтвердив знищення української ДРГ


Деякі сайти повідомили у середу, що у штабі АТО начебто підтвердили інформацію про знищення української диверсійно-розвідувальної групи (ДРГ) в районі Світлодарської дуги, що біля Дебальцева. У прес-центрі АТО інформацію про приналежність загиблих до ДРГ заперечили.

Сайт «Русская весна» вийшов із заголовком: «ВАЖЛИВО: Штаб АТО підтвердив інформацію «Русской весны» про знищення української ДРГ».

У самому повідомленні сказано, що 2 травня в районі Світлодарської дуги, при спробі проникнути на територію, що підконтрольна угрупованню «ЛНР», в напрямку Дебальцева українська диверсійно-розвідувальна група потрапила в засідку і була знищена. І цю інформацію начебто підтвердили у штабі АТО.

У прес-центрі АТО заявили у середу про смерть трьох українських військових біля Світлодарської дуги, однак заперечили їхню приналежність до диверсійно-розвідувальної групи. Така інформація не відповідає дійсності, зазначили у прес-центрі.

«Троє наших хлопців, рятуючи свого пораненого побратима, героїчно загинули в районі Світлодарської дуги. Один з них, будучи пораненим, аби не потрапити в полон і знищити противника, привів у готовність до застосування ручну гранату. Проте, хлопцеві не вдалося реалізувати свій план. Від поранень він помер на місці. Проте ворог продовжує маніпулювати громадською думкою та намагається дискредитувати Збройні сили України. Так, на одному із російських сайтів з’явилася інформація про приналежність загиблих українців до диверсійно-розвідувальної групи, що не відповідає дійсності», – йдеться у повідомлення на сторінці прес-центру АТО у Facebook.

Також сказано, що командуванням частини одразу було організовано пошук українських військовослужбовців. Тіла були знайдені, проте евакуювати їх не вдалося, внаслідок сильної вогневої протидії противника. Зараз проводиться процедура щодо повернення тіл військовослужбовців.

Сайт «Русская весна» також подав цитату прес-центру в кінці повідомлення, але це повністю суперечить заголовку публікації.

Інформацію про начебто ліквідовану українську «ДРГ» також поширив сайт «НА Харьков», «Русский пульс», та «Новости Луганска».

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

В ІНШИХ ЗМІ

Loading...
XS
SM
MD
LG