Доступність посилання

ТОП новини
14 Листопад 2018, Київ 00:49

Грузинський телеканал наполягає на автентичності «заяв Порошенка до ФСБ Росії»


Офіс телекомпанії «Руставі-2» у Тбілісі

Керівник інформаційної служби грузинської телекомпанії «Руставі-2» Нодар Меладзе заявив Радіо Свобода, що не має сумнівів у справжності документа. Про це Меладзе заявив після того, як прес-служба президента України назвала «підробкою і фейком» текст заяви Петра Порошенка, нібито написаної до ФСБ Росії у 2007 році.

Меладзе сказав, що фото заяви Порошенка до ФСБ про відмову «мати щось спільне з антиросійською діяльністю» грузинській телекомпанії надало «конфіденційне джерело». «Ми не зобов’язані називати джерело, яке надало нам цю інформацію і документацію», – наголосив Меладзе.

Керівник інформаційної служби уточнив, що в розпорядженні «Руставі-2» є не оригінал «заяви» Порошенка, а фотокопія документа.

Прес-служба президента України Петра Порошенка в ніч на 14 січня спростувала поширені через засоби інформації у Грузії його нібито «заяви до Федеральної служби безпеки Росії» і закликала медіа, що поширили це, вибачитися.

«Оприлюднені так звані «документи» від імені Петра Порошенка є низькопробною підробкою та фейком, виготовленим і закинутим телекомпанії «Руставі-2» спецслужбою Росії», – мовиться в повідомленні прес-служби.

«Найкрасномовніше про провал ФСБ свідчить факт, який легко перевірити. Олексій Порошенко одружився у Києві у вересні 2013 року, тому у старшого сина Петра Порошенка у 2007 році не було дружини», – наголосили у прес-службі.

Увечері 13 січня грузинський телеканал «Руставі-2» заявив, що його програма «Кур’єр» «із конфіденційних джерел» отримала нібито заяву Петра Порошенка до Федеральної служби безпеки Росії від 3 лютого 2007 року, коли він був народним депутатом України. Саме тоді Порошенка не допустили на територію Росії.

Як мовиться в одному з оприлюднених рукописних текстів від імені Петра Порошенка, автор «у період перебування на території Російської Федерації» зобов’язується «неухильно дотримуватися російського законодавства, не брати участі в діяльності, спрямованої проти інтересів Росії». Автор тексту також заявляє, що не має претензій до дій російських прикордонників.

В іншому тексті, що має вигляд заяви Порошенка до директора ФСБ Росії (якій у цій країні підпорядкована прикордонна служба), автор заявляє, що «до антиросійської кампанії президента Ющенка (тодішнього президента України Віктора Ющенка, якого Росія звинувачувала в антиросійських діях – ред.) я не маю ніякого стосунку».

Автор тексту, нібито Порошенко, також буцімто у 2007 році заявляє, що «регулярно» відвідує Санкт-Петербург, «де живуть батьки дружини мого старшого сина Олексія».

За даними засобів інформації, Олексій Порошенко міг познайомитися зі своєю майбутньою дружиною, громадянкою Росії з Санкт-Петербурга, у час 2011–2012 років, коли обоє вчилися в одній бізнес-школі у Франції. Вони одружилися 2013 року.

Підпис, що стоїть під обома текстами, до найменших дрібниць однаковий.

Грузинський телеканал «Руставі-2», нині опозиційний, іще з часів президентства у Грузії Міхеїла Саакашвілі відомий своєю прихильністю до цього діяча. У листопаді 2017 року з України видворили, серед групи інших громадян Грузії, також кореспондента «Руставі-2» Тамаза Шавшишвілі. Перед тим йому скасували посвідку на тимчасове проживання в Україні на підставі пункту нормативного акту про те, що «дії іноземця та особи без громадянства загрожують національній безпеці, громадському порядку, здоров’ю, захисту прав і законних інтересів громадян України та інших осіб, що проживають в Україні».

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG