Доступність посилання

ТОП новини
03 квітня 2020, Київ 20:11

Нацрада винесла попередження каналу Newsone «за пропаганду держави-агресора» – Костинський


Сергій Костинський, член Нацради з питань телебачення та радіомовлення

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 29 серпня винесла санкцію у вигляді попередження телеканалу Newsone, повідомив член ради Сергій Костинський.

За його словами, телеканал порушив вимоги закону «Про телебачення і радіомовлення», який забороняє транслювати передачі, виготовлені за період незалежності України, що містять популяризацію чи пропаганду «органів держави-агресора».

Під санкцію канал потрапив через випуск передачі «Світова політика з Олегом Волошиним», присвячений війні в Сирії.

Костинський цитує слова ведучого програми Олега Волошина, який прокоментував відео з демонстрацією дій військово-повітряних сил Росії в Сирії.

«…звісно, розумні глядачі і так розуміють, чом подібні кадри не показують по українському телебаченню. Думаю, багато дискусій навколо перспектив врегулювання ситуації на Донбасі були б здоровіші та з більшим раціональним зерном і усвідомленням, що Україна реально може, а чого Україна реально не може домогтися в цій ситуації, якби подібні кадри участі російської авіації в кампанії в Сирії регулярно були б на українському телебаченні. Тому що, подобається це, не подобається, але це є міць. Це не можна, це неможливо заперечувати», – цитує Костинський слова Волошина.

«Гадаю, цілком зрозуміло з цього тексту, що саме мав на увазі Олег Волошин відносно спроможності української держави захистити свій державний суверенітет в умовах фактичної війни, яку Росія розв’язала проти України», – додав він вже від себе.

Читайте також: «У Нацраді розповіли, скільки часу на тиждень телеканали присвячують ситуації на сході України​»

За словами Костинського, Нацрада звернула увагу на цей випуск після того, як отримала звернення від Служби безпеки України, народних депутаток Ірини Геращенко та Ірини Фріз.

В січні цього року Нацрада призначила каналу Newsone позапланову перевірку через демонстрацію в цьому випуску дій російської авіації в Сирії, а також через те, що власник каналу Євген Мураєв в ефірі назвав події Революції гідності «державним переворотом».

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

Recommended

XS
SM
MD
LG