Доступність посилання

ТОП новини
18 Липень 2019, Київ 11:43

Агентство Reuters видалило текст про 400 тисяч доларів за зустріч Порошенка й Трампа


Зустріч президента України Петра Порошенка (л) та президента США Дональда Трампа (п) в Білому домі, червень 2017 року

Агентство Reuters видалило текст із заголовком «Україна заплатила адвокату Трампа Коену за організацію переговорів у Білому дому – BBC».

В агентстві вказали, що британська телерадіомовна корпорація BBC заявила про неточність повідомлення.

28 березня BBC вибачилася перед президентом України Петро Порошенком через статтю про нього і заявила, що виплатить йому компенсацію.

23 травня 2018 року журналісти BBC оприлюднили статтю під назвою «Юристу Трампа «Україна заплатила» за організацію зустрічі в Білому Домі». У тексті йшлося, що адвокат Трампа Майкл Коен отримав щонайменше 400 000 доларів за організацію першої зустрічі між президентом України Петром Порошенком і президентом США Дональдом Трампом у червні 2017 року.

Адвокати президента України у позові від 3 вересня 2018 року переконували, що через публікацію Порошенко «зазнав серйозної репутаційної шкоди, пережив суттєвий стрес та збентеження». Крім того, вона завдала збитків не тільки іміджу президента України, а і його репутації політика та підприємця.

Читайте також: Банкова про ймовірну оплату за організацію зустрічі Трампа й Порошенка: «відверта брехня і наклеп»

На попередньому слуханні Високого суду в Лондоні в лютому суддя визнав, що адвокати президента України Петра Порошенка мають достатні аргументи для судового розгляду скарги. Після цього ВВС видалила статтю.

FACEBOOK КОМЕНТАРІ

XS
SM
MD
LG